בניית אפליקציה בתל אביב

בניית אפליקציות לעסקים בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציות לבתי עסק מכל סוג בתל אביב

פיתוח יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לתקופה זו, אבל המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט פרסה את תרבויות השפע והקנייה למימדים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ משיגים עוד ועוד חפצים ומידע על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. כמובן, שהתגובה של הסוחרים בחיים לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים מחליטים לפתח יישומים לעסקיהם. מנכ"לים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת יישומים בשביל לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). עם זאת, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות נפתח את השאלה הגדולה: מה הכרחי בשביל פיתוח אפליקציה לארגונים וכיצד יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את התאגיד שלכם? נתינת אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה עם הזמנה הופך להכרחי. כאשר בית העסק מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שמתקיים דו-שיח בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יואר עם ניצוצות של קירבה ומשפחתיות אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם למשתמש קליל לנהל דו-שיח, ככה גם יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את תכיפות וכמות הקניות בגלל שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, רצוי גם על הדרך לעזור לקונה שיוציא את המקסימום מן ה דברים שבית העסק נותן ע"י הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי במסכו של הפלאפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל מדובר בעניין שולי. כדאי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם מתכנת היישומים על-מנת להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על איזה נושאים חובה לשים לב בייצור אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כגון להעניק אופציה לקונה לבצע פעולות רבות יותר בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולתת לעסק אימג' עניינית ורצינית מול לקוחות מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. דרך טיפול בצורכי המשתמש באופן טוב יותר מוכיחות את עצמן כהשקעה נבונה לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי טובה, חכם יהיה לחפש מתכנת עם ותק רב שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון חייבים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק כעת. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זו לא בעיה, כדאי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון אמור להיות מעודכן ושימושי עבור המשתמשים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שיש בימינו היא לבחון האם הוא נותן שימוש מהותי ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והצרכן מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחיר של לרכוש יישומון בשביל חברה זעירה באיזור תל אביב?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. עלויות הפיתוח משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. הכנת יישומון "טריוויאלי" אצל עסק רציני יעלה בערך סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך לעומת זאת עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק , לא צריך להיות לו קושי לדאוג לכם להצעת עלות בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון של לפתח את היישומון לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה בשביל סוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק עוד כסף?

לא נאריך במילים: אכן, בדר"כ. במצב בו בהחלט חשוב לכם שהאפליקציה תפעל על מערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זה במקרה ועיצוב היישומון התבצע היטב, כאמור. כאן תוכלו לקבל מושגים נוספים – הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, בקניית פיתוח יישומים עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ומחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לברר את היישומון, אם הוא ממזער את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ואף להקטין שימוש מיותר באמצעים בעשרה אחוזים כהדגמה. כשנחשב את התשואה העתידית, חשוב מאוד לא להתעלם כל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון עתיד בעיר תל אביב למזער.

כשנגמרה העבודה על היישומון, איך מומלץ למזמין האפליקציה לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. במקרה שהשיח הוא על אפליקציית ניטיב, אשר לקוחות יכולים להשיג בארכיון היישומים הבלעדי (אפ סטור, לדוגמה), רצוי לסקור בטעימה קלה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, תוכלו לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. לפי סוגו של היישומון, הכרחי לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם באתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן חובה לבעלי עסקים בתל אביב לבצע עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה בייעודו של היישומון הזה. במקרה שהיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה נכון יהיה לבצע חידוש לפחות פעם בשנה. בשביל להיות מותאמים לשינויי הגרסה של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שכדאי לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה התאגיד לא מצליח לזהות בעיות במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, רצוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים אשר חכם יהיה לבעלים של החברה להרהר בהם כאשר מדברים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלים שליליים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בסמארטפון. למעשה פה יש צורך בהיישומון לסמארטפון – העלאה ברמה של האופציות לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את ההתקשרות של הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומון לעסקים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו מייל עכשיו.