בניית אפליקציה בשוהם

פיתוח יישומים למקום עבודה בעיר שוהם וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים לתאגידים מכל גודל בעיר שוהם

הכנת יישומים לתאגידים בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לתקופה זו, ואע"פ כן, רשת האינטרנט שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה אל גדלים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל יבשת רוכשים עוד ועוד דברים ומידע ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ע"י כך, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנהלים הגיעו למסקנה שנכון להזמין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים מבינים לאיטם את הרווח שבפיתוח אפליקציות בשביל לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

במאמר הבא נפתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות לבניית יישומון לבתי עסק ובאיזו דרך יישומון Mobile יש בו לעזור למוצר שלכם? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי יכולת תקשורתית מתקדמת מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כשהעסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הלקוח ובעת שמתקיים דו-שיח בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושה של ביטחון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לנהל דו-שיח, לפיכך יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של השילומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד כדאי לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר דרך פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי הטלפון.

בפשטות, אפליקציה לעסק בלבד אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לאבחן את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם מפתח האפליקציות כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על איזה דברים הכרחי לשים לב ביצירת אפליקציה?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור בעיות שקיים במוצר. יישומים שיכולים לפתור בעיות כמו להעניק אופציה לקונה לעשות יותר דברים בזמן קצר יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, שימור משאבים ולתת לעסק אימג' רצינית ועניינית לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון הלקוח באופן ראוי, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישום להוציא לפועל, בהתבסס על הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, הכרחי לאתר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים לשאול אותך באיזו צורה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות בעת הזו. המפתחים אמורים להציג בפני החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו לא בעיה, הכרחי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהזמין לא יתמסמס בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען המשתמשים. השיטה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון האם הוא נותן שימוש מהותי לצרכן באופן יומיומי. במצב בו הציבור חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לבנות אפליקציה לעסק קטן בשוהם?

מענה מסובך לקושייה מסובכת. התמחורים לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון פשוטה יחסית אצל עסק עם מוניטין יעלה בדר"כ בין 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, יתומחרו ביותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להודיע לכם על מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף פיתוח אפליקציה לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר המותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגים רבים של מכשירים , משמעות הדבר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בקיצור, התשובה חיובית בדרך כלל. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שהאפליקציה תפעל על הרבה מערכות, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע ברמה גבוהה, כאמור. הקליקו כדי לקבל מושגים נוספים – הסברים על השוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ועלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לבדוק את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, / להקטין שימוש לא יעיל במשאבים ב-16% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את צורך בהזמנה, חכם יהיה לבדוק גם את הפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שמתכוון היישומון בשוהם והסביבה למזער.

כשהיישומון כבר עומד, כיצד ראוי למזמין האפליקציה להביא אותה אל למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומים זה דרך דף ברשת. אם פיתחנו יישומון Native, אשר אתם יכולים להשיג במאגר היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי לסקור טיפה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון דרך רשימת דיוור, ולהיעזר בהמחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם בYouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן מומלץ למזמין היישומון בעיר שוהם לערוך עדכון של היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון מספק מידע רלוונטי, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים חכם יהיה לבצע חידוש לפחות פעם בשנה. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה הכרחי לכל סוגי העסקים?

יצא והחברה לא מצליחה למצוא קושי במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חובהשלא יפתח אפליקציה כלל. אבל ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שמומלץ לבעלים הנבון להרהר בהם כאשר הנושא הוא הכנת יישומון

צריך לזכור כי יש פתרונות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן כבד-משקל הרגלים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת ששייך להם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. כאן בדיוק יש הכרח בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת היכולת להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של המשתמש איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לחברות בשוהם – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו.