בניית אפליקציה בשדרות

הכנת אפליקציה לארגונים בשדרות , כל הידע ההכרחי

פיתוח יישומים לעסקים מכל גודל באיזור שדרות

הכנת אפליקציות לחברות לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, אך המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה התפתחות טכנולוגית, בוודאות מתחה את עולם הצרכנות לגדלים מדהימים. יותר ויותר אנשים מכל העולם צורכים יותר ויותר דברים ומידע לפי גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים מסכימים שצריך להזמין יישומון לעסק שלהם. מנהלים קולטים אט-אט את התועלת שבהזמנת יישומון בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בעמוד זה נענה על מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע להזמנת יישומים לחברות ואיך יישומון לסלולרי יש בו לעזור לשירות שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של הלקוח וכאשר התקשורת נעשית באופן של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן נגיש להיות בתקשורת, ככה גם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים מסוגלים להעלות את נפחן וגודלן של הקליינטורה מפני שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, אפשר גם על הדרך לתת מענה לקונה להפיק תועלת מירבית מה דברים שקיימים בשירות המוצע על-ידי הנגשת ידע חשוב בצגו של הפלאפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. הצעתנו היא לסקור את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של מתכנת האפליקצייה במטרה להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

למה מומלץ לשים לב בבניית יישומים?

מטרת העל היא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור תקלה שישנו בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לסיים את ענייניו בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם במשאבים ויחד עם זאת להקנות תמונה מקצועית יותר מול לקוחות מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן מקצועי, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד לאורך זמן. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, וזאת על סמך רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, חכם יהיה לאתר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המפתחים מוכרחים לשאול אותך איך הינכם עושים עסקים כיום. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להציג לחברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זה אופציונלי, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם להראות לכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שהאפליקציה שלו לא תאבד בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי בשביל הצרכנים. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים המתחרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ומעניק יתרון מהותי למשתמש על בסיס שעתי אפילו אם צריך. אם הצרכן רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לפתח יישומון לעסק קטן בעיר שדרות?

מענה מסובך לסוגייה מסובכת. עלויות הפיתוח משתנים והגורם המשפיע ביותר הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא בעייתי כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר בדר"כ בטווח ה – 19,000 ש"ח10000 יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, הולכים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים בארגון עם שנים בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך לאחר מפגש קצר יחסית. מחיר בניית היישומון לארגון שלכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן מספק מענה עבור קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגים רבים של מכשירים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

בקצרה, כן, כמעט תמיד. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית WEB ולא נטיב. שימוש במבנה ווב היא המפתח איתו היישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק במצב בו היישומון נבנה ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי ללמוד פרטים על ההבדלים שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, פלוס מינוס, בקניית פיתוח יישומון בהזמנה אישית בשביל חברה זעירה?

זה מאוד תלוי במה בדיוק היישומון עושה. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבחון את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, או לחתוך שימוש לא חכם בשירות המוצע ב-14% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בחישוב הכדאיות, הכרחי לקחת בחשבון את כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שעומד היישומון באיזור שדרות לגמד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) להגיע איתה לקונים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי עמוד ברשת. בסיטואציה בה העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון נייטיב, אותו אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), נכון לחקור טיפה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, ניתן להודיע על השקתו של היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. לפי סוגו של היישומון, ראוי לתת את הדעת על בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים והעלתם אל YouTube, Facebook וכו'.

מתי ראוי בהערכה גסה בשדרות והסביבה לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות מומלץ לעדכן כל 12 חודשים פחות או יותר. במטרה להיות מסונכרנים עם התפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון חובה לחברה בכל מצב?

במידה והחברה לא מצליחה להצביע על קושי במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, הכרחילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אמנם שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שיש לבעלי עסקים להגות בהם לפני שמתחילים עם פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שבדרך-כלל לא פועלות כלל בדפדפן של הנייד. פה למשל נסתייע ביישומון – הנגשת היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אמאזון הפכה את השיחה של המשתמשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומים לבעלי תאגידים בשדרות- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות גמישות, שלחו לנו מסרון עכשיו.