בניית אפליקציה ברמת השרון

הכנת אפליקציות לתאגידים בעיר רמת השרון וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת אפליקציה לחברות מכל גודל ברמת השרון

הכנת יישומים לעסקים מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לזמן הזה, ועם זאת, רשת האינטרנט אשר תרמה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל אופקים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם מכל העולם דורשים עוד ועוד פריטים וטיפולים לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בכך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים מתחילים ליצור יישומון לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את הטוב שביצירת אפליקציות בשביל לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה בעצם מעשה כדאי?

בעמוד זה נדסקס בהשאלה הגדולה: מה צריך בשביל פיתוח יישומים לארגונים וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת המוצר שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לנהל מערכת יחסים עם החברה עם הזמן נהייה עניין חובה. כאשר "המוצר" והצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח ובעת שמתקיים דו-שיח ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתהווה תחושה של ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) לעומת המתחריו.
אם לקונה מתאפשר בלי קושי להיות בתקשורת, על-פי כך יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וגודל הרכישות מפני שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה לתת מענה למשתמש להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת טקסט (או תמונות) ענייני במסך הפלאפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד המפתח של היישומון וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על איזה דברים חשוב מאוד לשים לב בעיצוב יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התבייתות על לפתור עניין שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי כגון לתת אפשרות ללקוח לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור של שירות המוצע ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' עבור קונים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות המשתמש באופן אדיב, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, זאת על-פי הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מוצלחת, ראוי לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, ללא אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לחקור' את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזו דרך מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בים היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון אמור שיהיה לו רלוונטיות מספקת ללקוחות. השיטה להיות בטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בין שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן רווחה מהותית ללקוח ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה והקונה מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לקבל אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בעיר רמת השרון?

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים בתנועה מתמדת ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סדר גודל מורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר בדר"כ באיזור 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים יחסית, יעלו יותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה שהיישומון אכן פותר קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם עוד כסף?

לא נאריך במילים: אכן, רוב הזמן. בסיטואציה בה בהחלט חשוב לכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון וגלקסי, יכול להיות שהדבר הנכון לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה האפליקציה מעוצבת דרך חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם ללמוד עוד אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, אם נזמין יישומים בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמק בזבזנות של המוצר עצמו בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), נכון לא להשאיר בצד את הפעולות השוטפות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שאמור היישומון ברמת השרון להפחית.

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה יש לבעלים של החברה להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. במצב בו פיתחנו יישומון מסוג Native, אותו ביכולתכם להשיג אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לחקור פה ושם את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. יחד עם זאת, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולקבל עזרה מהמחלקה לפרסום שלכם. לפי אופיו של היישומון, מומלץ להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי וכמה תדיר כדאי בהערכה גסה באיזור רמת השרון לעדכן את היישומון שהזמינו?

בהתאם להסברים הקודמים, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את ייעודו של היישומון הזה. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים חכם יהיה לערוך חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של הפלטפורמות השונות , למשל iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון טוב לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה העסק כושל לאתר קושי בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ישלהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואף על-פי כן, ישיבה עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שהכרחי לבעלים של החברה להגות בהם לפני שמגיעים אל פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר באופן מהותי הרגלים שהעסק כבר מאמץ. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שלהם שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מהאפליקציה – להנגיש את היכולת לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומים לבעלי חברות ברמת השרון – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעה גמישה, דברו איתנו עכשיו.