בניית אפליקציה ברמת גן

יצירת יישומים למקום עבודה בעיר רמת גן וכל המידע ההכרחי

יצירת יישומים לחברות לכל מטרה ועניין ברמת גן

יצירת יישומים לחברות מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לתקופה זו, אבל פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה התפתחות טכנולוגית, ללא עוררין הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם צורכים יותר ויותר חפצים וחומר מכל סוג ע"פ צורכיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא באה באיחור – גדלה הכמות של מנכ"לים מחליטים להכין יישומים לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את הטוב אשר בהזמנת יישומון על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מחוכם?

בפסקאות הבאות ניתן מענה לשאלת השאלות: מה נדרש במטרה להגיע להכנת אפליקציות לעסק ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יכולה לתרום להעסק שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול הצוות עם הזמן נהייה עניין מאסט. כשהעסק זמין מהנייד של צורך המוצר וכשישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח קל יותר להיות במגע, מן ההיגיון שגם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של הקניות בגלל שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך לעזור למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע ע"י הצגת ידע חשוב על צג המכשיר הנייד.

בפשטות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק בעזרתו של בונה היישומון במטרה שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים ראוי להתייחס ב'הנדסת' אפליקציות?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לסיים את ענייניו בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולהעניק לחברה Image (תמונה) עניינית ורצינית מול לקוחות שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם טיפול בצורכי הלקוח באופן אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, בהתבסס על הידע המקצועי וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, חשוב מאוד לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם בעת הזו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לחקור' את החברה בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בין מליוני האפליקציות שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני למען הציבור. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שמשווקים בכל עת היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא רווחה מהותית לצרכן ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. אם הלקוח חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה עולה לפתח יישומון עבור ארגון מזערי באיזור רמת גן?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. התמחורים לא מקובעים כלל ואחד המשתנים רבי המשקל הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. בניית יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ סביב 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, יתומחרו ביותר כסף. עסק עם ניסיון יכול בדר"כ לדאוג לכם להערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור בניית היישומון לחברתכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגים רבים של מכשירים זה למעשה אומר לשלם יותר?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. במידה וזה מהותי מבחינתכם שהתוצר יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהדבר הנכון לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זאת אם הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. ביכולתכם לקבל הסברים בנושא השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק התשואה הממוצעת בהזמנה של יישומון בשביל חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם פשוט מאוד לחשב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם להפחית שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירת כמה הדברים משתלמים, נכון לא לשכוח את כל חשבונות העסק, כולל הוצאות העסק, בכל היבט, שאמור היישומון ברמת גן והסביבה להמעיט.

כשאפליקציה מוכנה, איך חובה למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומים זה ע"י עמוד ברשת. אם פיתחנו יישומון Native, אשר אתם יכולים להשיג בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), נכון לברר קלות את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, אפשר לעשות קידום ליישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, חכם יהיה לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל איזו תקופת זמן יש לבעלים של החברה בעיר רמת גן לערוך עדכון של האפליקציה שלהם?

אף פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר חובה לחדש כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בהעדכונים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שמומלץ לכל בית עסק?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לשים פוקוס על בעיות בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, הכרחישלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אופציה למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים אשר חובה למזמין היישומון להרהר בהם בטרם מתחילים עם הכנת יישומון

בתקופתנו יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי תכונות שקיימים בחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שהם מנהלים שבדרך-כלל לא מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו הנקודה בה יש צורך בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – לשדרג את האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את התקשורת של המשתמשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לכם. הכנת יישומון לבעלי תאגידים ברמת גן- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעת מחיר, התקשרו אלינו עכשיו.