בניית אפליקציה ברמלה

הכנת אפליקציה לארגונים בעיר רמלה וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים לעסקים מכל גודל באיזור רמלה

בניית יישומים לתאגידים קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לזמן הזה, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר תרמה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים עצומים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה מזמינים עוד ועוד חפצים וידע על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים אף פעם לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה מתחילים ליצור אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הרווח אשר ביצירת יישומון בשביל לספק נוחות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

במאמר הבא נפתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע להכנת יישומים לתאגידים ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום למוצר שאתם מציעים? מתן אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כשהצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקליינט ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נוצרת תחושת אמון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) מול מתחריו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, כמובן שגם יטפח המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את נפחן וגודלן של ההזמנות מפני שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן לתת מענה לקונה שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שיש במוצר דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסך המכשיר הנייד.

בפשטות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לאבחן את כל מטרות העסק צעד צעד עם מפתח האפליקציות במטרה להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם הדברים שאליהם ראוי לתת מחשבה בהכנת יישומון?

המפתח הוא התבייתות על לפתור בעיות שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה לקונה לגמור עם העניינים שלו בדקות מעטות יותר, נכונות ויעילות שימוש במוצר עצמו, למזער בזבזנות של אמצעים ולתת לעסק תמונה שאומרת 'קידמה' מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם טיפול בצורכי המשתמש באופן מקצועי, מוכיחות את עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, וזאת על סמך רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי שימושית, רצוי לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם לתשאל אתכם באיזה אופן הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים לשאול את העסק שאלות על צרכיו והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו ניתן, חובה לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא תאבד בתוך שלל היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון אמור להיות רלוונטית למשתמשים. הגישה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא מספק ומעניק יתרון רציני כלשהו למשתמש ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. במקרה שהמשתמש חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחיר של לתכנת יישומון עבור חברה קטנה בעיר רמלה?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. המחירונים כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ על-ידי חברה מקצועית יתומחר פלוס מינוס בטווח ה10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת תעלנה כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק יכול בדר"כ להעניק לכם הצעת עלות לאחר דיון קצר יחסית. תעריף בניית היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמיועד לסוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, כן, בדר"כ. במצב בו זה מהותי מבחינתכם שהאפליקציה תפעל על הרבה מערכות, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זאת אם האפליקציה מעוצבת ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – מידע בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בפיתוח יישומון בשביל חברה זעירה?

זה מאוד תלוי במה בדיוק היישומון עושה. במידה ועלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לבחון את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם להקטין בזבוז שירות המוצע ב-13% כהדגמה. בסקירת הכדאיות, ראוי להכניס לחישוב את כל הפעולות הקבועות שמהוות את הוצאות העסק, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון באיזור רמלה לגמד.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו שיטה יש למזמין השירות לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה ע"י עמוד ברשת. במקרה שפיתחנו יישומי Native, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי להכיר קלות את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, אפשר לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי סוגו של היישומון, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בצילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעלות אותו כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי וכמה תדיר הכרחי באופן כללי ברמלה לחדש את היישומון שהזמינו?

אף פה, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה והיישומון סובב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לחדש לפחות פעם בשנה. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בשינויי הגרסה של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שמתאימה לכל חברה?

במקרה והעסק כושל לאתר אתגר בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אבל שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים אשר רצוי לבעלים של החברה לשקול לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בעידן של היום, יש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני תכונות שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף ששייך להם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו דוגמה למתי צריך להיכנס האפליקציה – הנגשה של היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את הדו-שיח של הלקוח עמה לדבר קל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי תאגידים ברמלה- ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.