בניית אפליקציה ברחובות

בניית אפליקציות למקום עבודה ברחובות וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציות לחברות מכל סוג באיזור רחובות

יצירת אפליקציה לחברות בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי לזמננו, אבל פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק פתחה את תרבויות השפע והקנייה לאופקים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם מכל העולם דורשים עוד ועוד פריטים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא מאחרת לבוא – כמות גדולה של מנהלים מגיעים למסקנה שצריך לבנות יישומון לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח יישומון על-מנת לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואף על-פי כן, האם הצעד הזה מחוכם?

במאמר הבא ניתן מענה למה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש עבור הזמנת אפליקציות לעסק ובאיזה אופן יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת החברה שלכם? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא הכרחי. כאשר בית העסק זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה ע"י התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, מן ההיגיון שגם יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הקניות בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח שם תחושת ביטחון, אפשר גם על הדרך לסייע ללקוח שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שיש במוצר ע"י הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצגו של מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. חשוב מאוד לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד בונה היישומים וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על איזה נושאים חובה לתת מחשבה ביצירת יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שמסוגלים לפתור בעיות כגון לתת אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, להפחית שימוש מיותר באמצעים ויחד עם זאת להקנות תמונה עניינית ורצינית לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לרצונות הלקוח באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, רצוי לעשות מאמץ באיתור מפתח בעל ניסיון מוכח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. חברת הפיתוח צריכים להפנות אליכם קושיות באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת. המפתחים צריכים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם מתאפשר, חובה לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם רפליקה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בים היישומים שנמצאים כעת?

החשוב מכל לזכור הוא שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן למען הצרכנים. השיטה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא להיות בטוחים שהוא נותן שימוש מהותי לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. בסיטואציה בה הלקוח חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לתכנת יישומון עבור חברה קטנה בעיר רחובות?

הסבר לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים כל הזמן בתנועה ותלויות מאוד בסדר גודל מורכבות היישומון. לפתח יישומון "טריוויאלי" אצל עסק רציני יעלה בערך בסביבות 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומונים מורכבות יותר אולם, עומדים לעלות יותר כסף. עסק עם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם הערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק יותר?

Long story short: התשובה חיובית בדר"כ. בסיטואציה בה בהחלט חשוב לכם שהתוצר יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטה זו היא המפתח איתו היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זה במקרה ועיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מהם אחוזי התשואה הממוצעת בהזמנה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמק שימוש לא חכם במשאבים ב-15% בתור דוגמה. בסקירת הכדאיות, כדאי להתחשב גם בכלהמספרים שמייצגים את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלא תהיה, שמתכוון היישומון ברחובות להוריד.

כשאפליקציה מוכנה, כיצד כדאי לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. יצא ומדובר ביישומי נייטיב, אשר לקוחות יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), יש לסקור קצת את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, אתם יכולים לחלק המלצות על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, הכרחי לשקול הכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל איזו תקופת זמן מומלץ לבעלי עסקים ברחובות לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לבצע חידוש בערך אחת לשנה. בשביל להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כגון iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שמומלץ לחברה בכל מצב?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לזהות קושי בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אמנם ישיבה עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שנכון יהיה למזמין היישומון להקדיש להם מחשבה כאשר מדברים על הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. זו דוגמה למתי נכנסת לתמונה האפליקציה – שדרוג האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. זו אגב הסיבה להזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לעסקים ברחובות – לשיחה עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעה גמישה, צרו עימנו קשר עוד היום.