בניית אפליקציה בראש העין

הכנת יישומים לבתי עסק בעיר ראש העין ומה חשוב שתדע

יצירת אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין באיזור ראש העין

יצירת אפליקציות לבתי עסק מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה זה לא דבר בלעדי לתקפותנו, אמנם פריצת המרשתת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית לגדלים עצומים. עוד ועוד בני אדם בעולם משיגים עוד ועוד פריטים וטיפולים ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, שתגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – יותר ויותר בעלי עסקים הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שבבניית יישומון על-מנת לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, האם זה באמת דבר כדאי?

בדף זה נענה על השאלה הגדולה: מה צריך לעשות להזמנת יישומים לתאגידים ואיך בדיוק יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את התאגיד שלכם? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, התקשרות יישומית עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא בסיסי. כשהצוות זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה על-ידי מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושה של ביטחון והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש קליל להיות בתקשורת, כך יגדל המחזור העסקי. יישומים יש בהם להעלות את כמות ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה לתת מענה למשתמש שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע בצורה של הבאת נתונים ענייניים בצג מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. מומלץ מאוד לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד בונה היישומון על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים נכון לתת מחשבה בייצור יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התפקסות על לפתור קושי שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי כמו להקל על הלקוח לגמור עם העניינים שלו תוך דקות ספורות, יעילות שימוש בזמן, שימור תכונות המוצר ולשקף תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות הלקוח באופן אדיב, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמאוד משתלמות לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חכם יהיה להשיג מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. חברת הפיתוח מטרתם לשאול אותך באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר כעת, ללא אפליקציה. המתכנתים צריכים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידה והדבר מתאפשר, חובה לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שחובתו של היישומון להיות רלוונטית עבור הצרכנים. הדרך לתת גושפנקא שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא לוודא שהוא מספק ומעניק יתרון רציני כלשהו למשתמש ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. יצא והמשתמש מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שאלה – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לרכוש אפליקציה בשביל חברה זעירה בעיר ראש העין?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים לא קבועים והגורם הקריטי ביותר הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. בניית יישומון שאינו מורכב במיוחד ע"י עסק רציני עולה בדרך כלל בסביבות 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, עתידים לעלות הרבה יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות יתומחר ביותר?

ברמת העיקרון, כן, כמעט תמיד. יצא ואכן נחוץ לך שהאפליקציה תפעל על מערכות הפעלה שונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון מסוג ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק בסיטואציה בה היישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן להבין הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, על ההשקעה יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל ארגון שאינו גדול?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ועלות פיתוח האפליקציה מוחזרים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לחשב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, ואף להפחית שימוש לא חכם באמצעים ב-11% בתור דוגמה. בבדיקת צורך בהזמנה, מומלץ לא לשכוח את כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלהם, שאמור היישומון בראש העין למזער.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה יש למזמין השירות להביא אותה אל לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה דרך עמוד ברשת. במקרה ומדובר ביישומי Native, אותו אפשר להשיג בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), נכון לשים תחת זכוכית מגדלת קצת את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, אתם יכולים לעשות קידום ליישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, חכם יהיה לקחת בחשבון הכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי וכמה תדיר מומלץ לבעלי עסקים בעיר ראש העין לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

אף פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את אופי האפליקציה המדוברת. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, נעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. מינים שונים של יישומים הכרחי לעדכן כל תקופה של 12 חודשים לערך. על-מנת לשמור על עקביות עם עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים כגון אייפון ו-Android,

האם אפליקציה הכרחי לכל ארגון?

במצב בו החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על בעיה עסקית שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר יש לבעלים של החברה לחשוב עליהם כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שיכולות לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שלהם שרוב הזמן אינן עובדות כלל בדפדפן של הנייד. עכשיו נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – להעלות ברמה את האופציה לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון ליזמים בראש העין – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו מייל עכשיו.