בניית אפליקציה בראשון לציון

יצירת יישומים לעסקים בראשון לציון ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות לחברות מכל סוג בראשון לציון והסביבה

יצירת יישומים למקום עבודה בכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים לזמן הזה, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בוודאות מתחה את תרבויות השפע והקנייה להיבטים אדירים. היום המון בני-אדם מכל העולם רוכשים עוד ועוד פריטים ועזרה ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בכך, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – יותר ויותר נותני שירות מסכימים שצריך לבנות יישומים לעסק שלהם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר ביצירת יישומים במטרה לעשות חיים קלים לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואף על-פי כן, זה מעשה חכם?

בדף זה נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ על מנת להגיע לפיתוח יישומים לבתי עסק ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת השירות שלכם? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כאשר בית העסק קיים ומצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר הלה מתקשר איתו ע"י מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית תקשורת קבועה והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, לעומת החברות המתחרות.
אם לקליינט קליל לתקשר, ודאי שגם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות הקליינטורה ע"י זה שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להגדיל את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף לעזור לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שיש במוצר ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצגו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. הכרחי לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם מתכנת האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם הדברים שאליהם הכרחי לתת מחשבה בעיצוב אפליקציות?

מטרת העל היא התמקדות על פתרון בעיה שקיים במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להעניק אופציה ללקוח לסיים את העניינים שלו תוך דקות ספורות, יעילות שימוש במוצר עצמו, להכווין לשימוש נבון במשאבים ולשקף תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן מהיר, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישום, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הטובות ביותר, חשוב מאוד לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המפתחים חייבים לשאול אותך איך אתה מבצע דברים בימים אלה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להפנות אל החברה קושייות על צרכיו והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו ניתן, הכרחי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בתוך שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת לציבור. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן שימוש מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו באופן יומיומי. אם הצרכן מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לבנות יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בראשון לציון והסביבה?

תשובה מורכבת לסוגייה בעייתית. התעריפים משתנות והגורם הכי קריטי הוא סדר גודל מורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום מחירו יהיה בין – 18,000 ש"ח10000 יישומונים מורכבות יותר יחסית, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות מנוסה , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך מחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. תמחור הכנת היישומון לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר מהותי העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה בעצם אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, כן, בדר"כ. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במקרה והיישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן ללמוד עוד אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מהי הרווח הסופי, בערך, ברכישת יישומון Web עבור ארגון מזערי?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם עלויות הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לבצע חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, או לחלופין לחתוך שימוש לא יעיל במשאבים ב-11 אחוזים וזו רק ההתחלה. בסקירת התשואה העתידית, חובה לא להשאיר בצד את כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד בראשון לציון והסביבה להמעיט.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה מומלץ למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה דרך דף ברשת. במקרה שהשיח הוא על יישומון Native, אותה ניתן להשיג אך ורק מחנות האפליקציות הייעודית (אפ סטור, לדוגמה), ראוי לשים תחת זכוכית מגדלת בטעימה קלה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, תוכלו להמליץ על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, כדאי לחשב את היתרונות שיהיו בצילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיע אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן נכון יהיה בקירוב באיזור ראשון לציון לרענן את האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה והאפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לערוך חידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. זאת בשביל לשמור על עקביות עם העדכונים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון טוב לכל ארגון?

בסיטואציה בה הארגון לא מצליח להתמקד על קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואף על-פי כן, התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי ליזם החכם לשקול לפני ההוצאה לפועל של השקה אישית של יישומון

אל תשכחו כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן ניתן לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שהמון פעמים לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. ממש פה נסתייע בהיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציה לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את ההתקשרות של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומון ליזמים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו הודעה עכשיו.