בניית אפליקציה בקרית שמונה

בניית יישומים לארגונים בעיר קרית שמונה וכל מה שצריך לדעת

פיתוח יישומים לבתי עסק בכל גודל בקרית שמונה

בניית יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי לזמן הזה, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם מכל ארץ מזמינים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנכ"לים מסכימים שראוי להזמין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח שבבניית אפליקציה במטרה לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם זה בעצם מעשה נחוץ?

בדברים שלפניכם ניתן מענה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך להכנת יישומים לעסק ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד מסוגל לסייע להצלחת ההעסק שלכם? מתן אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לקיים דיאלוג מול הצוות עם הזמנה הופך למאסט. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ועדכונים שוטפים, הוא בונה אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור מיוחד וטוב , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, באותו אופן גם יתרחב המחזור העסקי. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה פשוט, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה אפשרויות שהעסק מציע דרך הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסכו של הסמארטפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם הדברים שאליהם נכון לעצור ולחשוב בהכנת אפליקציה?

מטרת העל היא התפקסות על לפתור קושי שקיים בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות לאפשר למשתמש לעשות יותר דברים בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, לצמצם בזבוז אמצעים ולשקף תמונה רצינית וחזקה עבור צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת החברה או התאגיד להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, זאת על-פי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הטובות ביותר, חובה להשיג יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק כיום. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים לשאול את העסק שאלות על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, מומלץ לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות רלוונטית בשביל הציבור. האופן בו הכי כדאי להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק שימוש מהותי למי שבחר להוריד אותו ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה והצרכן חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

מהי העלות של לבנות אפליקציה בשביל חברה זעירה ?בקרית שמונה

הסבר בעייתי לסוגייה בעייתית. עלויות הפיתוח משתנים ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. בניית יישומון "טריוויאלי" עם עסק חזק בתחום יתומחר בדר"כ סביב 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לא פשוטים כל-כך עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך לאחר מפגש קצר יחסית. תמחור פיתוח אפליקציה לחברה שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר אתגר המותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה שונות זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: בדרך כלל כן. במידה ואכן נחוץ לך שהתוצר יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה עיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן ללמוד עוד פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, בפיתוח יישומון בשביל חברה זעירה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ועלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. זה גם לא בעיה לבצע חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ואף לצמצם שימוש לא חכם באמצעים ב-17 אחוזים בתור דוגמה. בבחינת הרמה של התשואה העתידית, יש להתחשב גם בכלשלל החשבונות, יחד עם ,"הפסדי" החברה באופן ישיר ועקיף, שהיישומון אמור באיזור קרית שמונה לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו שיטה ראוי לבעלים של החברה לדחוף' אותה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום של יישומון זה ע"י דף ברשת. אם אנחנו מתעסקים באפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים להכניס אל הטלפון אך ורק מחנות האפליקציות אשר בלעדי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), רצוי לחקור בטעימה קלה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. בנוסף, קיימת האפשרות לחלק המלצות על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לסוג היישומון, יש לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי נכון יהיה באופן כללי בקרית שמונה לבצע חידוש של היישומון שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. יצא והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לעדכן כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם השינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל סוגי העסקים?

במקרה והעסק כושל לשים פוקוס על בעיות במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אמנם ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אופציה למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר ראוי למזמין היישומון לשקול כאשר העיסוק הוא פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שבדר"כ לא מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. ממש פה נכנסת לתמונה ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – להנגיש את אפשרות ההזמנה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר Amazon הפך את השיח של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומון לחברות בקרית שמונה – ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום.