בניית אפליקציה בקרית מלאכי

בניית יישומים לארגונים בקרית מלאכי ומה חשוב שתדע

פיתוח יישומים לעסקים מכל סוג באיזור קרית מלאכי

הכנת אפליקציות לבתי עסק לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי למאה ה-21, ועם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק הרחיבה את תרבות הצריכה אל היבטים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם מכל העולם צורכים יותר ויותר דברים וידע ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מאחרת לבוא – יותר ויותר נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך לבנות אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב שבפיתוח יישומים במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בשורות הבאות נענה על אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך לעשות להכנת יישומון לחברות ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את התאגיד שלכם? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית מול הצוות הופכת למנדטורי. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית אמינות ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, לעומת המתחרים.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, ודאי שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של הקליינטורה ע"י זה שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהקים מערכת יחסים קרובה, מומלץ באותה נשימה לסייע ללקוח שיוציא את המקסימום מן ה פיצ'רים שהעסק מציע דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסך מכשיר הסמארטפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל מדובר בעניין שולי. חשוב מאוד לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד בונה היישומון על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה נושאים מומלץ לשים לב בתכנות יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התבייתות על לפתור אישיו שיש במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , למשל להעניק אופציה לקונה לבצע דברים רבים יותר בזמן מועט יותר, נכונות ויעילות שימוש בשירות המוצע, למזער בזבזנות של משאבים ולתת לציבור תמונה חזקה ורצינית לעיני קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך טיפול בצורכי הלקוח באופן סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמכניסות מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, חכם יהיה לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המתכנתים אמורה להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה הינכם עושים עסקים נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, רצוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לבעלים של חברה שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שחובתו של היישומון שיהיה לו רלוונטיות מספקת לצרכנים. הגישה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמוצעים היום היא לבחון שהוא מספק ומעניק יתרון משמעותי ללקוח ובאופן תמידי. יצא והלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא יחזור וישתמש בה.

מהי העלות של לקבל אפליקציה בשביל חברה זעירה באיזור קרית מלאכי?

מענה לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סדר גודל מורכבות היישומון. לפתח יישומון בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פלוס מינוס בכיוון של 10 אלף שח עד 18 אלף שח. אפליקציות מורכבות יותר אולם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון יכול בדר"כ לספק לך מחיר כמעט סופי לאחר דיון קצר יחסית. מחירון השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל סוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק כסף רב ממה שחשבנו?

בקצרה, בדרך כלל כן. במצב בו אתם חייבים שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לפתח אפליקציית ווב (רשת) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה והיישומון תוכנת ועוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. ניתן ללמוד הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון מזערי?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ומחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. גם זו אינה בעיה לברר את היישומון, אם הוא מוריד את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או למזער שימוש לא חכם בשירות המוצע ב-16% לדוגמה. בסקירה על מידת התשואה העתידית, נכון לא להתעלם המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בכל היבט, שהיישומון עתיד באיזור קרית מלאכי להוריד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו שיטה יש לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא דרך דף ברשת. במקרה שבנינו יישומון Native, אותה ניתן להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת בזעיר אנפין את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. במקביל, תוכלו להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בסיוע אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, הכרחי לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהכניס אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר מומלץ לבעלים של החברה בעיר קרית מלאכי לבצע עדכון של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. אם היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים חובה לערוך עדכון כל, פחות או יותר, 12 חודשים. זאת בשביל לשמור על עקביות עם השינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

יישומון זה משהו שמתאימה לחברות, לא משנה מה?

במידה והארגון לא מצליח לשים פוקוס על בעיות בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם לשוחח עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אופציה למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים שכדאי ליזם החכם להקדיש להם מחשבה כשחושבים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שרוב הזמן לא עובדות בכלל באנדרואיד או באייפון. ממש פה צריך להיכנס האפליקציה – לשדרג את האופציה לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר Amazon הפך את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. טוב לאתר "Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. לפתח יישומון לבעלי ארגונים בקרית מלאכי- ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעה גמישה, דברו איתנו עכשיו.