בניית אפליקציה בקרית מוצקין

פיתוח יישומים לחברות בקרית מוצקין וכל השאלות הנפוצות

בניית יישומים למקום עבודה מכל גודל בקרית מוצקין והסביבה

בניית אפליקציה לעסקים לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית אינה ייחודית לתקופה זו, עם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בוודאות גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה להיבטים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד קניות ומידע על-פי הדרישות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים אף פעם לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי עסקים מסכימים שצריך להזמין יישומון לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר בהזמנת אפליקציה במטרה להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, זה מעשה נבון?

בשורות הבאות נענה על מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע לבניית אפליקציה לעסק ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו למנף את המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד לחברות המתחרות.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט להיות במגע, באותה צורה יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות הרכישות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שיש במוצר ע"י הצגת ידע חשוב במסכו של הפלאפון.

בפשטות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. הכרחי לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של מתכנת היישומים כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים חשוב מאוד לעצור ולחשוב בהכנת יישומים?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים במוצר. יישומים שעניינם לפתור בעיות כגון להעניק אופציה ללקוח לגמור עם העניינים שלו תוך דקות ספורות, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, שימור תכונות המוצר ולתת לציבור תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם מענה לצורכי הלקוח באופן טוב יותר כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כרווחיות ביותר לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, רצוי לתור אחר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המפתחים אמורה להפנות אליכם קושיות באיזה אופן הינכם מריצים את עסק בימים אלה. המפתחים אמורים לשאול את העסק שאלות שנוגעות למטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זו לא בעיה, רצוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להראות לכם מבנה ראשוני של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

כיצד מובטח למזמין שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הקונים. השיטה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לבחון שהוא מספק טוב' מהותי לאלו שהתקינו אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. במצב בו הצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה ?בקרית מוצקין

הסבר בעייתי לקושייה בעייתית. המחירונים לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס בכיוון של 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם הצעת עלות בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות תכנות והשקת היישומון לחברתכם צריך להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה במילים אחרות לשלם כסף רב יותר?

בעיקרון, אכן, בדר"כ. במצב בו הכרחי עבורכם שהיישומון יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא נטיב. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זאת אם עיצוב היישומון התבצע דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים להשיג מידע בנושא השוני שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, בפיתוח יישומון בהזמנה אישית עבור חברה קטנה?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לברר האם היישומון ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, או לחלופין להקטין בזבוז אמצעים ב-17 אחוזים כהדגמה. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, חובה לקחת בחשבון את כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד בקרית מוצקין למזער.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה רצוי למזמין השירות לדחוף' אותה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה פיתחנו יישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), יש להכיר מעט את מילות המפתח בהן תשתמש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, קיימת האפשרות להמליץ על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי לחשב את היתרונות שיהיו בעריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר ראוי פחות או יותר בקרית מוצקין לבצע חידוש של היישומים שרכשו?

אפילו פה, התשובה טמונה במהות היישומון שלכם. יצא והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות שונות כדאי לרענן כל 12 חודשים בהערכה גסה. על-מנת להיות מותאמים לעדכוני הפלטפורמות השונות , למשל אנדרואיד ואפל.

יישומון זה משהו שמתאימה לכל ארגון?

אם החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על בעיות בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, חובהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שכדאי למנהלים להגות בהם כשחושבים על לפתח יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית תכונות שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת ששייך להם שבדרך-כלל לא עושות את העבודה בסמארטפון. עכשיו נכנסת לתמונה היישומון – לשדרג את האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את השיחה של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. פיתוח אפליקציות לעסקים בקרית מוצקין – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, התקשרו אלינו עכשיו.