בניית אפליקציה בקרית ים

יצירת אפליקציות לחברות בקרית ים וכל אשר צריך לדעת

יצירת יישומים למקום עבודה מכל סוג בקרית ים

הכנת יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לשנים האחרונות, ועם זאת, פריצת הרשת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל גדלים מכובדים מאוד. עוד ועוד בני אדם מכל העולם צורכים יותר ויותר דברים ועזרה על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בצורה זו, תגובת השוק אף פעם לא תאחר להגיע – וככל שהזמן עובר, יותר מנהלים מסכימים שראוי לפתח אפליקציה לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנות שלהם וקולטים תועלת שבהכנת יישומים על-מנת לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, זה מעשה שמומלץ לנו לעשות?

בפסקאות הבאות נדון במה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה הכרחי במטרה להגיע ליצירת אפליקציות לעסקים ומהי הדרך בה יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת הארגון שלך? מתן אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כשהצוות נגיש מהטלפון של הצרכן וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נרקמת תחושה של ביטחון והוא יצטייר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות לעומת ההעסקים שהתחרו בו עד עתה.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, כך יתרחב המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את כמות ותכיפות השילומים מפני שלבצע קנייה נהיה כזה נוח, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע ע"י פרסום נתונים ענייניים על-גבי הטלפון.

בקיצור, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הכרחי לסקור את רצונותיו של בעל החברה לצד בונה האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם המוקדים שאליהם רצוי לתת את הדעת ביצירת יישומים?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמסוגלים לפתור בעיות כגון לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר תוך דקות ספורות, נכונות ויעילות שימוש בזמן, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולתת לעסק תמונה רצינית ועניינית עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן טוב יותר כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי נכונה, חכם יהיה לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר בימים אלה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים לחקור' את החברה בנוגע לרצונות שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם ניתן, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן?

חוק האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון האם הוא משרת ומביא ערך אמיתי לצרכן ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. אם הצרכן מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בעיר קרית ים?

הסבר מסובך לקושייה מסובכת. התעריפים לא קבועים והגורם המשפיע ביותר הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון פשוטה יחסית עם עסק מוכר יתומחר בערך בכיוון של 8,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים יותר מסובכים אמנם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה יכול בדרך כלל לדאוג לכם להערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר של לפתח את היישומון לארגון שלכם אמור משקפת נאמנה את שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגים רבים של מכשירים ידרוש מבעל חברה לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בקצרה, אכן, בדר"כ. במצב בו אכן נחוץ לך שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. הקליקו כדי ללמוד עוד הסברים על השוני שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, בפיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ועלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לחשב אם האפליקציה מפחיתה את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, / להקטין שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-13% למשל. בסקירת כמה הדברים כדאיים, חשוב מאוד לצרף לחישובים שלנו את כל מה שמהווה את תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון באיזור קרית ים להקטין.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה ראוי למזמין היישומון לתת לה קידום ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. אם הדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אותה ניתן להשיג אצל ארכיון היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ לבחון קלות את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, נוכל לספר לאנשים על היישומון החדש תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, ראוי לחשוב על אפשרות הכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל YouTube, Facebook וכו'.

מתי הכרחי בקירוב בקרית ים והסביבה לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה באופי האפליקציה המדוברת. יצא ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה יש לבצע חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להיות מותאמים להעדכונים של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון טוב לכל תאגיד?

בסיטואציה בה העסק כושל לשים פוקוס על קושי בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, מומלץלחכות קצת עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חובה לבעלים של החברה לשקול כאשר צועדים לקראת עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

צריך לזכור כי יש פתרונות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שיש לעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שלעיתים קרובות אינן מתפקדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו הנקודה בה נקבל עזרה מהאפליקציה – להעלות ברמה את היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר Amazon שינה את ההתקשרות של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לעסקים בקרית ים – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, התקשרו אלינו עכשיו.