בניית אפליקציה בקרית גת

פיתוח אפליקציה לחברות בעיר קרית גת ומה חשוב שתדע

הכנת יישומים לארגונים מכל גודל באיזור קרית גת

פיתוח אפליקציות לבתי עסק לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לזמן הזה, אבל פריצת המרשתת שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל גדלים מטורפים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מקום רוכשים עוד ועוד מוצרים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות עושים את הצעד ליצור אפליקציות לעסקיהם. מנהלים מבינים לאיטם את הטוב אשר בבניית אפליקציה בשביל לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם מדובר במעשה מומלץ?

בטקסט שלפניכם נפתח את השאלה שכולם שואלים: מה נדרש להכנת אפליקציות למקום עבודה ואיך יישומון לסלולרי יש בו לעזור לארגון שלך? נתינת אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול הצוות עם הזמנה הופך למאסט. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית אמינות ומאיר על עצמו זרקור חיובי , זה בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לבוא באינטראקציה, על-פי כך יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של ההזמנות בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה קל, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה נשימה ניתן לעזור לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה אפשרויות שבית העסק נותן דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני בצגו של מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לבדוק את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד מתכנת היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

לאיזה נושאים רצוי לתת את הדעת בתכנות יישום?

מטרתנו היא התפקסות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש במוצר. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בזמן קצר יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, שימור של שירות המוצע ולתת לעסק תמונה רצינית ועניינית עבור צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך טיפול ברצון הלקוח באופן טוב יותר מוכיחות את עצמן כמכניסות מאוד בטווח הרחוק. החברה או התאגיד אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי טובה, חובה לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להפנות אליכם קושיות איך הינכם עושים עסקים כיום. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו לא בעיה, נכון לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמסתובבות בשוק?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש עבור הצרכנים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא לסקור אותו אם הוא מספק יתרון מהותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה והמשתמש חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לבנות יישומון בשביל חברה זעירה באיזור קרית גת?

הסבר בעייתי לסוגייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה בתנועה מתמדת והגורם הכי קריטי הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. השקה אישית של יישומון פשוטה יחסית עם עסק מוכר יתומחר פלוס מינוס בטווח ה – 19,000 ש"ח10000 יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת יתומחרו ביותר מזומנים. עסק מנוסה אמור להיות מסוגל לדאוג לכם להערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם יותר?

בפשטות: אכן, רוב הזמן. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', יכול להיות שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). הגישה הזו מאפשרת לאפליקציה לעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. אפשר ללמוד עוד מידע בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון ייעודי בשביל חברה זעירה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לחתוך שימוש לא חכם בתכונות המוצר ב-17% כהדגמה. בחישוב צורך בהזמנה, נכון לא לשכוח את כל מה שמהווה את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון בעיר קרית גת להמעיט.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה יש למזמין היישומון לדחוף' אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומון לשוק זה עם עמוד ברשת. במצב בו מדובר באפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים להתקין במאגר היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), הכרחי לחקור קלות את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, קיימת האפשרות לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בסיוע מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, הכרחי לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי חובה למזמין היישומון באיזור קרית גת לחדש את היישומון?

אפילו פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במקרה והיישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים מסוג אחר רצוי לערוך עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של מערכות ההפעלה של המכשירים כגון אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה הכרחי לחברה בכל מצב?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה לאתר קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אמנם שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אופציה למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שחכם יהיה למנהל הנבון להגות בהם לפני שמתחילים עם פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית תכונות שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר ששייך להם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. ברגע זה נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – שדרוג היכולת לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את הדו-שיח של הלקוח עמה לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומים ליזמים בקרית גת – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת ישיבה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו.