בניית אפליקציה בקרית ביאליק

בניית אפליקציות לחברות בעיר קרית ביאליק וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים לחברות בכל גודל בקרית ביאליק

בניית אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין: תרבויות השפע והקנייה כלל לא ייחודיים לזמננו, אך רשת האינטרנט אשר תרמה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק הגדילה את תרבויות השפע והקנייה אל היבטים מטורפים. היום המון בני-אדם מכל העולם דורשים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג ע"פ גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. כמובן, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – יותר ויותר מנהלים מסכימים שצריך לבנות אפליקציות לעסק שלהם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומון בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, האם מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בפסקאות הבאות נענה על שאלת השאלות: מה הכרחי עבור יצירת אפליקציות למקום עבודה וכיצד יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול הצוות הופכת למנדטורי. כאשר בית העסק מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, הוא בונה תחושת אמון ומאיר על עצמו אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) לעומת העסקים המתחרים לו.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי להיות במגע, באותה צורה יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות ההזמנות בגלל שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן בצורה של הבאת ידע חשוב בצג הטלפון.

בפשטות, אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם בונה היישומים כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם רצוי לשים לב בייצור אפליקציה?

המפתח הוא התבייתות על פתרון בעיה שישנו בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בפחות זמן, יעילות שימוש בשירות המוצע, שימור של משאבים ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר לעיני משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי הלקוח באופן מהיר, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי רווחית, נכון שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים צריכים להציג לכם שאלות באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, כדאי לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי הדרך בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא תאבד בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא לבחון שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לציבור ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה אשלם כדי לקבל יישומון בשביל חברה זעירה בעיר קרית ביאליק?

מענה לא פשוט לסוגייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה לא קבועים והגורם הכי קריטי הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. הכנת יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק רציני יעלה בדר"כ בטווח ה10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, עתידים לעלות יותר כסף. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון יכול בדרך כלל להודיע לכם על מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר דיון קצר יחסית. מחיר בניית היישומון לחברה שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, כמעט תמיד. במקרה ואתם חייבים שמה שאתם מקבלים יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, יכול להיות שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא נטיב. שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. אפשר להבין אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, בערך, אם נזמין יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן מכוסים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לעשות חישוב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, או לחתוך בזבוז משאבים ב-14 אחוזים לדוגמה. בבחינת הרמה של הכדאיות, יש לא להתעלם הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון מתכוון בקרית ביאליק למזער.

כשאפליקציה מוכנה, כיצד חובה למזמין היישומון לעשות שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה עם עמוד ברשת. במקרה שהשיח הוא על יישומון Native, אותו אפשרי להוריד במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), רצוי לברר קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כמו כן, נוכל לחלק המלצות על היישומון ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, רצוי לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בYouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן נכון יהיה בקירוב באיזור קרית ביאליק לעדכן את האפליקציה שלהם?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר חובה לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל iPhone וגלקסי,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל חברה?

במצב בו התאגיד לא מצליח לזהות קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר מומלץ לבעלים הנבון לשקול לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי קיימות אופציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר משמעותית הרגלי עבודה שליליים שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שהמון פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. פה למשל נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – שדרוג היכולת לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את האינטראקציה של קהל הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. פיתוח אפליקציות לחברות בקרית ביאליק – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעות גמישות, דברו איתנו עכשיו.