בניית אפליקציה בקרית אתא

יצירת אפליקציה לחברות בעיר קרית אתא וכל אשר צריך לדעת

בניית אפליקציה לעסקים לכל מטרה ועניין בקרית אתא

בניית יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לתקפותנו, אמנם פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט פתחה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד חפצים ומידע לפי רצונותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. כמובן, השוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מסכימים שצריך להכין יישומון לעסק שלהם. נותני שירות מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת אפליקציות בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואף על-פי כן, האם הצעד הזה שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות ננתח את שאלת השאלות: מה צריך לעשות בשביל הזמנת יישומים לתאגידים ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה בשיטה של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושה של אמון והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט קל יותר לנהל דו-שיח, כמובן שגם יתרחב דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את נפחן וגודלן של הקליינטורה מפני שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, אפשר גם על הדרך לתת מענה למשתמש להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שיש במוצר על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי על מסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל זה נושא שולי. אל תוותרו לעולם על לאבחן את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם מתכנת האפליקצייה ע"מ שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה נושאים נכון לתת מחשבה בתכנות יישומים?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור בעיות שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שיכולים לפתור בעיות , למשל להקל על הקונה לסיים את העניינים שלו בזמן המועט ביותר, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה רצינית ועניינית מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי הלקוח באופן מסור, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. על העסק או הארגון לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי שימושית, חובה לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להפנות אליכם קושיות איך הינכם משיקים את השירות או המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים להראות לכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

חוק השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבחון שהוא משרת ומביא טוב' מהותי לקונה באופן תמידי. יצא והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שום ספק שהוא יחזור וישתמש בה.

כמה עולה לתכנת יישומון עבור ארגון זעיר ?בקרית אתא

מענה מסובך לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ באיזור 8,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים שהם מורכבות יותר בהשוואה, עתידים לעלות הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה מגוונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם מחירים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, כן, רוב הזמן. יצא והכרחי עבורכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה דרך חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מהי הרווח, פחות או יותר, אם נשקיע ביישומון ייעודי עבור חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם עלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. גם פשוט נורא לחשב את היישומון, אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף למזער בזבזנות של אמצעים בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בחישוב הכדאיות, מומלץ להכניס לחישוב את הפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה, בכל היבט, שעומד היישומון בקרית אתא להקטין.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך הכרחי לרוכש השירות לשווק אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. במידה ואנחנו מתדיינים על יישומון Native, אותו אפשר להוריד אך ורק מחנות האפליקציות אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון לבדוק קלות את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. לפי אופיו של היישומון, כדאי לחשב את היתרונות שיהיו בעריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי וכמה תדיר חובה למנהלים באיזור קרית אתא לבצע עדכון של האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, תשובתנו נעוצה במהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים מסוג אחר מומלץ לערוך עדכון בערך כל 12 חודשים. כדי להיות בסנכרון מושלם עם השינויים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כiPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון טוב לחברה בכל מצב?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לשים פוקוס על אתגר בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ישלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך לשוחח עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שחכם יהיה למזמין היישומון לשקול לפני שמתחילים עם הכנת יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שלהם שלעיתים קרובות אינן עובדות כלל באנדרואיד או באייפון. פה למעשה יש הכרח ביישומון – הנגשה של האופציה לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את האינטראקציה של קהל הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי תאגידים בקרית אתא- ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.