בניית אפליקציה בקרית אונו

הכנת אפליקציה לעסקים בעיר קרית אונו וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית יישומים לעסקים קטנים וגדולים בקרית אונו

יצירת אפליקציה לעסקים מכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, ואף על-פי כן, פריצת הרשת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה התפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם מכל מקום משיגים עוד ועוד דברים ושירותים לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא תאחר להגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – מנהלים מחליטים להזמין יישומים לעסק שלהם. מנהלים מבינים לאיטם את התועלת שבפיתוח אפליקציות על-מנת להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

במאמר הבא ניתן מענה להשאלה הגדולה: מה מתבקש במטרה להגיע לפיתוח יישומים למקום עבודה ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יש ביכולתו למנף את השירות שאתם מציעים? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת מול צוות העסק הופכת לקריטי. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר וכשישנה אינטראקציה ע"י התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושה של אמון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי להיות במגע, כך יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את כמות ותכיפות ההזמנות בגלל שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך לעזור לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע דרך הצגה של ידע חשוב במסך הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה נושא שולי. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של מתכנת האפליקצייה כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על מה נכון לעצור ולחשוב בייצור אפליקציה?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור בעיות שישנו בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי , למשל לתת אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור המוצר עצמו ולתת לעסק אימג' עניינית ורצינית עבור קונים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי המשתמש באופן נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, נכון לחפש מתכנת עם ותק רב שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורה להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה קושייות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות גרסה ראשונית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי למען המשתמשים. השיטה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא לבדוק האם הוא מספק רווחה מסוימת לקונה ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במידה והקונה מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לבנות אפליקציה עבור חברה קטנה בקרית אונו?

מענה בעייתי לשאלה מורכבת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. פיתוח אפליקציה לא בעייתי כל-כך עם עסק חזק בתחום יתומחר פלוס מינוס בין – 18,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך אמנם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק יכול רוב הזמן לתת לכם עלות מוערכת לאחר מפגש קצר יחסית. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה מגוונות זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

בפשטות: כן, רוב הזמן. במקרה והכרחי לכם שהיישומון יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו iPhone וגלקסי, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק במקרה והיישומון נבנה ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. ניתן למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון רגיל לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ועלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם פשוט מאוד לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, ו/או לחתוך בזבוז שירות המוצע ב-11 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבדיקת הרווחיות, הכרחי להתייחס בכובד ראש אל שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד בעיר קרית אונו לגמד.

כאשר היישומון הושלם, איך חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לעשות שיווק למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. במצב בו הדיון הוא על יישומון מסוג Native, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), יש לסקור בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, אתם יכולים להודיע על השקתו של היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע מחלקת המכירות של העסק. בהתחשב באופי האפליקציה, רצוי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

באיזו תדירות יש למזמין היישומון בקרית אונו לחדש את היישומון שרכשו?

אף פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. במידה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לרענן כל תקופה של 12 חודשים לערך. כדי להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון מתאימה לכל בית עסק?

במידה והחברה לא מצליחה לאתר אתגר במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חובהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שהכרחי לבעלים הנבון להגות בהם כאשר הנושא הוא בניית יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות אופציות באינטרנט שיכולות לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שהעסק כבר מאמץ. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף ששייך להם שהמון פעמים לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. למעשה פה נכנסת לתמונה האפליקציה – הנגשה של האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל אצל חברות. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את השיח של קהל הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. בניית יישומון לעסקים בקרית אונו – להתייעצות, מפגש והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו.