בניית אפליקציה בצפת

הכנת יישומים לחברות בצפת , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציות לחברות מכל גודל בצפת והסביבה

יצירת יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות: תרבות הצריכה זה לא בלעדי למאה ה-21, ועם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין פרסה את עולם הצרכנות אל אופקים מטורפים. יותר ויותר אנשים בגלובוס רוכשים עוד ועוד פריטים ושירותים ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ע"י כך, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – עוד ועוד מנהלים בוחרים להכין אפליקציות לעסק שלהם. מנכ"לים הבינו כבר את הרווח אשר בהכנת אפליקציה בשביל לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

בדברים שלפניכם נענה על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש במטרה להגיע לבניית אפליקציה לארגונים וכיצד יישומון לסלולרי יש ביכולתו לקדם את ההעסק שלכם? איפשור לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול בית העסק עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשה"מוצר" קיים ומצוי בנייד של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו דרך התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, צומחת תחושת אמון והוא יואר באור מיוחד וטוב בהשוואה לעסקים המתחרים לו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קליל לתקשר, באותה צורה יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, להעלות את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד תוכלו לתת מענה למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב דברים שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת טקסט (או תמונות) ענייני על מסך הטלפון.

נקצר ונאמר: יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. מומלץ מאוד לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם מתכנת האפליקצייה כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על מה מומלץ לתת מחשבה בתכנות יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שמסוגלים לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש יעיל ונכון בזמן, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולשקף תמונה אמינה וחזקה לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ומתוך טיפול ברצון המשתמש באופן מהיר, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. על העסק או הארגון לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי שימושית, ראוי שיהיה לנו בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם לתשאל את החברה בנוגע לצרכיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידת האפשר, הכרחי לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת לציבור. הדרך להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא לבחון האם הוא משרת ומביא טוב' מהותי ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. במידה והצרכן רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה בשביל חברה קטנה ?בצפת

הסבר בעייתי לקושייה בעייתית. התעריפים כל הזמן בתנועה והגורם הקריטי ביותר הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון בלתי מורכב על-ידי חברה מקצועית יתומחר בערך סביב – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות יותר מסובכים לעומת זאת עתידים לעלות הרבה יותר. מפתחים בארגון עם שנים בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום דיון של כשעה וחצי. עלות השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק מחירים גבוהים יותר?

בקיצור, התשובה חיובית רוב הזמן. יצא ובהחלט חשוב לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד בהרבה מערכות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (Web application) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web מאפשרת לאפליקציה לעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זאת אם האפליקציה מעוצבת ע"י צוות רציני, מן הסתם. כאן תוכלו לקבל הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בערך בהזמנה של יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם פשוט נורא לבדוק את היישומון, אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, או להפחית בזבזנות של תכונות המוצר ב-18% כהדגמה. כשנחשב את הרווחיות, ראוי לא להתעלם שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בצורה מיידית ולפרקים, שעומד היישומון בצפת והסביבה להוריד.

כאשר היישומון הושלם, באיזו שיטה כדאי לבעלים של החברה להביא אותה אל לקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה עם עמוד ברשת. במידה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומי נייטיב, אשר לקוחות יכולים להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), נכון לבחון קלות את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, ישנה האופציה להמליץ על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע במוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, הכרחי לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן נכון יהיה בקירוב בצפת לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה חכם יהיה לחדש כל תקופה של 12 חודשים לערך. נעשה זאת במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל שינויי הגרסה של מערכות ההפעלה של המכשירים כגון אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון חובה לכל בית עסק?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על בעיות במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ישלא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, התייעצות עם מפתחי יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שרצוי למזמין היישומון לחשוב עליהם כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית הרגלים שהחברה לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שבניהולם שבדרך-כלל אינן מתפקדות בכלל בנייד. פה למעשה יש הכרח באפליקציה – העלאה ברמה של היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon הפך את ה"דו-שיח" של הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. פיתוח אפליקציות לבעלי חברות בצפת – לקבלת ייעוץ, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו.