בניית אפליקציה בפתח תקווה

הכנת יישומים לבתי עסק בפתח תקווה וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציה לעסקים בכל גודל בפתח תקווה והסביבה

הכנת אפליקציות למקום עבודה מכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי למאה ה-21, אך פריצת המרשתת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין מתחה את תרבות הצריכה אל גדלים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס צורכים יותר ויותר פריטים וחומר מכל סוג ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של מנכ"לים עושים את הצעד לבנות יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים מבינים לאיטם את הטוב שבהזמנת יישומים על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

בעמוד זה ניתן מענה למה שכולם רוצים לדעת: מה הכרחי על מנת להגיע לפיתוח אפליקציה לחברות ומהי הדרך בה יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? מתן אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) תקשור מול הצוות עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר בית העסק קיים ומצוי בנייד של הקליינט ובעת שיש דו-שיח באופן של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושה של אמון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, מול מתחרים.
ככל שללקוח נגיש להיות במגע, לפיכך יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יש בהם להעלות את כמות ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, להגביר את תדירות המגע עם הלקוח ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקונה להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שיש במוצר דרך הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסך הפלאפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. הצעתנו היא לבחון את כל מטרות העסק בסיוע של מתכנת האפליקצייה על-מנת להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חכם יהיה לשים לב בהכנת אפליקציה?

מטרתנו היא לשים דגש על לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להעניק אפשרות ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, יעילות שימוש במוצר עצמו, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ולתת לעסק תמונה עניינית ורצינית לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים עם טיפול ברצון הלקוח באופן מקצועי, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, חובה לחפש מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים צריכים לשאול אותך באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק עכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להקשות קושייות על החברה על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, הכרחי לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי עבור הקונים. האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון האם היא מעניקה טוב' מהותי לציבור ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. אם הצרכן חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לפתח יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר פתח תקווה?

הסבר בעייתי לשאלה מורכבת. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה ואחד המשתנים רבי המשקל הוא סוג ואופי האפליקציה. פיתוח אפליקציה פשוטה יחסית עם עסק חזק בתחום יעלה פחות או יותר בין 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, הולכים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ועם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם מחיר כמעט סופי לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בעיקרון, כמעט תמיד כן. יצא וזה חובה מבחינתכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת ווב היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במקרה והיישומון עוצב ונבנה ברמה גבוהה, כאמור. כאן תוכלו להשיג מידע נוסף על השוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומים עבור חברה קטנה?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לבצע חישוב האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, או לחתוך שימוש מיותר בהמוצר עצמו ב-16 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בחישוב הכדאיות, חובה להתחשב גם בכלשלל החשבונות, יחד עם ,"הפסדי" החברה בכל היבט, שהיישומון עתיד בעיר פתח תקווה למזער.

כשנגמרה העבודה על היישומון, מהי הגישה על-פיה רצוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לתת לה קידום לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה עם דף ברשת. אם הדיבור הוא על יישומון Native, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), יש לבחון בזעיר אנפין את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, יש באפשרותנו לעשות קידום ליישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר בהמחלקה לשיווק שלכם. לפי אופיו של היישומון, נכון יהיה להכניס את האופציה של עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

באיזו תדירות חובה למזמין היישומון בפתח תקווה לבצע חידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות יש לרענן פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הפלטפורמות השונות כמו iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שמומלץ לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון למצוא בעיות בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, רצוילא למהר עם פיתוח יישומון. אבל דיבור עם צוות פיתוח, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים שכדאי לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה תכונות שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבבעלותם שלעיתים קרובות אינן עובדות כלל בנייד. למעשה פה יש צורך בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – העלאה ברמה של האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. ד"א זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אמאזון הפכה את השיחה של קהל הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לתאגידים בפתח תקווה – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.