בניית אפליקציה בפרדס חנה

יצירת אפליקציות לחברות בעיר פרדס חנה וכל מה שצריך לדעת

יצירת אפליקציות לארגונים קטנים וגדולים בעיר פרדס חנה

הכנת יישומים לבתי עסק קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי לזמן הזה, עם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, וקידמה התפתחות טכנולוגית, חד משמעית פתחה את תרבות הצריכה למימדים אדירים. יותר ויותר אנשים בגלובוס מזמינים עוד ועוד פריטים וטיפולים לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לפתח יישומים לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות מתחילים להבין את התועלת שבפיתוח אפליקציה בשביל לספק נוחות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם זה בעצם מעשה נבון?

בדף זה ננתח את השאלה הגדולה: מה נחוץ על מנת להגיע לפיתוח אפליקציה למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון לטלפון יכולה לתרום לשירות שלכם? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית מול הנהלת העסק הופכת להכרחי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן וכאשר התקשורת נעשית דרך התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, מתהווה תחושת אמון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
אם לקליינט פשוט לתקשר, ככה גם יתרחב המחזור העסקי. יישומים לחברה בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וגודל התשלומים על ידי כך שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה אופציות שיש בשירות שמוצע ע"י פרסום מידע רלוונטי ועדכני בצג מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. רצוי לבחון את רצונותיו של בעל החברה יחד עם מתכנת היישומים במטרה שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

מהם הדברים שאליהם רצוי לתת מחשבה בתכנות יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא התבייתות על לפתור עניין שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה כגון לתת אפשרות לקונה לגמור את ענייניו במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, לצמצם בזבוז משאבים ולשקף תמונה אמינה וחזקה עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים ומתוך טיפול בצורכי הלקוח באופן יעיל, מוכיחות את עצמן כרווחיות ביותר לאחר תקופה לא ארוכה. על העסק או הארגון זה לדעת בוודאות מה אמור האפליקציה לבצע, זאת על-פי הידע המקצועי כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, חשוב מאוד למצוא מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם לשאול את העסק שאלות על צרכיו אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם דוגמית של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן לקונים. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבדוק האם הוא משרת ומביא טוב' מהותי לאלו שהתקינו אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה שהצרכן חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון עבור חברה קטנה בפרדס חנה?

מענה מסובך לקושייה מסובכת. התמחורים לא מקובעים כלל והגורם הקריטי ביותר הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. לפתח יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסק רציני עולה בדרך כלל בין 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם יותר מסובכים בהשוואה, יעלו יותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר מפגש קצר יחסית. עלות תכנות והשקת היישומון לעסק להצדיק את זה שהוא כן פותר אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמתאים למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

לא נאריך במילים: כן, בדר"כ. בסיטואציה בה זה חובה מבחינתכם שהיישומון יתפקד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא נטיב. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. אפשר למצוא מידע בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

כמה סה"כ הרווח, בערך, אם נשקיע באפליקציה לעסק קטן?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שעלויות הפיתוח כולן שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לעשות בירור האם היישומון ממזער את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, / למזער בזבוז שירות המוצע ב-15% לדוגמה. בבחינת הרמה של כמה הדברים משתלמים, רצוי לא להתעלם הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון בפרדס חנה והסביבה למזער.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה מומלץ למזמין השירות לבצע שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום של יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. בסיטואציה בה הדיון הוא על יישומון מסוג Native, אשר אפשר להטמיע בטלפון בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), הכרחי לבחון קצת את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. גם כן, תוכלו להודיע על השקתו של היישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון חכם יהיה להכניס את האופציה של עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

באיזו תדירות מומלץ למנהלים באיזור פרדס חנה לבצע חידוש של האפליקציה שלהם?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. יצא והאפליקציה מונחת תוכן, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר כדאי לבצע חידוש לפחות פעם בשנה. זאת בשביל להיות מותאמים להשינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה טוב לכל סוגי העסקים?

במידה והארגון לא מצליח לשים פוקוס על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חובהלוותר לגמרי על יישומון. אמנם התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר נכון יהיה ליזם החכם להגות בהם בטרם מתחילים עם בניית יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבבעלותם שרוב הזמן לא עובדות בכלל בסמארטפון. כאן בדיוק יש הכרח ביישומון הייעודי – להנגיש את אפשרות ההזמנה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר Amazon. אתר Amazon הפך את השיח של קהל הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי חברות בפרדס חנה – להתייעצות, מפגש והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.