בניית אפליקציה בערד

יצירת יישומים לתאגידים בערד וכל אשר צריך לדעת

בניית אפליקציה לארגונים בכל גודל באיזור ערד

בניית אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לזמן הזה, אמנם פריצת הרשת אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק פתחה את תרבות הצריכה אל אופקים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, התגובה של הסוחרים לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות בוחרים ליצור יישומים לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר ביצירת יישומון על-מנת לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, זה מעשה מחוכם?

בטקסט שלפניכם נדבר על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה מתבקש בשביל יצירת אפליקציות לעסקים וכיצד יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום לתאגיד שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי תקשור מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה בשיטה של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה תחושה של ביטחון והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, בהשוואה למתחריו.
אם למשתמש קליל להיות בתקשורת, באותו אופן גם יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את גודל ותכיפות ההזמנות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, למנף את תדירות המגע עם הלקוח ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לעזור לקונה להפיק תועלת מירבית מה אופציות שבית העסק נותן ע"י הצגת ידע חשוב על מסך הסמארטפון.

בקצרה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל מדובר בעניין שולי. חשוב מאוד לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של מפתח האפליקציות על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על אילו דגשים כדאי לתת מחשבה בתכנות אפליקציה?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור קושי שקיים בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כגון לאפשר למשתמש לסיים את ענייניו בפחות זמן, יעילות שימוש בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ולהציג תדמית חזקה ואמינה לעיני משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י טיפול בצורכי הלקוח באופן מהיר, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הכי רווחית, חכם יהיה לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להציג לכם שאלות איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, חכם יהיה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם רפליקה מסוימת של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות רלוונטית למען הציבור. הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע היישומים שיוצאים כל הזמן היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק יתרון משמעותי למשתמש ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במידה והציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה בערד?

הסבר מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא סוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך עם ארגון ותיק ומומלץ מחירו יהיה בסביבות 7,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד עם שנים בתחום צריך לתת לכם הערכת מחיר לאחר מפגש קצר יחסית. עלות פיתוח אפליקציה לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: בדרך כלל כן. במצב בו בהחלט חשוב לכם שהאפליקציה תפעל על מערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא נטיב. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זאת אם האפליקציה מעוצבת היטב, כאמור. אפשר להשיג מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים האלה:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישה של יישומון רגיל בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לברר האם היישומון ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמצם בזבוז שירות המוצע בעשרה אחוזים לדוגמה. בבדיקת כמה הדברים משתלמים, מומלץ לשים לב אל הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל היבט, שהיישומון אמור בערד והסביבה להמעיט.

כשנגמרה העבודה על היישומון, מהי הגישה על-פיה חכם יהיה לבעלים של החברה להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתעסקים ביישומון מסוג נייטיב, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), יש לבדוק קצת את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, יש באפשרותנו להכריז על השקת היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, נכון יהיה להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים והעלתם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי וכמה תדיר מומלץ לבעלים של החברה בעיר ערד לבצע עדכון של היישומים שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות מומלץ לרענן לפחות פעם בשנה. על-מנת להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון מתאימה לחברות, לא משנה מה?

יצא והתאגיד לא מצליח לשים אצבע על בעיות בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חובהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואף על-פי כן, דיבור עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

פואנטות שיש ליזם הנבון להגות בהם לפני שמתחילים עם השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר משמעותית הרגלים בעיתיים שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שיותר מדי פעמים לא עושות את העבודה בנייד. פה למעשה נסתייע בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – העלאה ברמה של האופציות לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" הפך את ה"דו-שיח" של הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומון לבעלי תאגידים בערד- להתייעצות, מפגש והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.