בניית אפליקציה בעפולה

הכנת אפליקציות לבתי עסק בעפולה וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים לעסקים מכל גודל בעיר עפולה

הכנת יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים לתקופה זו, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק פרסה את תרבויות השפע והקנייה אל גדלים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל העולם קונים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של נותני שירות בוחרים ליצור אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציות ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, זה באמת דבר נבון?

בדברים שלפניכם ננתח את שאלת השאלות: מה מתבקש בשביל הכנת אפליקציה לארגונים ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יכולה לתרום למוצר שלכם? מתן אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של המשתמש / לקוח וכשהוא בא במגע עמו דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתפתחת תקשורת קבועה והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול חברות המתחרות.
אם לקונה נגיש לבוא באינטראקציה, מן ההיגיון שגם יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הקניות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שבית העסק נותן דרך הצגת נתונים ענייניים במסכו של הפלאפון.

נקצר ונאמר: לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה נושא שולי. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של בונה היישומים על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם הדברים שאליהם הכרחי לתת את הדעת ב'הנדסת' יישום?

מה שהכי חשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , זה יכול להיות להקל על הקונה לעשות יותר דברים בזמן מועט יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור של תכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה עניינית ורצינית עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י טיפול ברצון הלקוח באופן מסור, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מוצלחת, רצוי לאתר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים להציג בפניכם שאלות כיצד אתה מבצע דברים נכון לעכשיו. המתכנתים צריכים להפנות אל החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זה אופציונלי, חובה לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח למזמין שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן למען הקונים. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהוא מספק ומעניק טוב' מהותי למי שבחר להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במידה והלקוח חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא יחזור וישתמש בה.

מהי העלות של לתכנת אפליקציה לעסק קטן ?בעפולה

מענה מסובך לסוגייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" על-ידי חברה מקצועית מחירו יהיה בטווח ה8,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יעלו מספרים גבוהים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם פז"מ בתחום יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר מהותי העסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגים רבים של מכשירים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: בדרך כלל כן. במצב בו בהחלט חשוב לכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במכשירים שונים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שהיישומון עוצב ונבנה ברמה גבוהה, כאמור. אתם מוזמנים להשיג הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, בקניית פיתוח יישומון רגיל עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לבצע בדיקה האם היישומון ממזער את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, / להקטין בזבוז שירות המוצע ב-17% למשל. בחישוב הרווח העתידי, ראוי לקחת בחשבון את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון מתכוון בעפולה להמעיט.

כאשר היישומון עומד, איך חובה למזמין האפליקציה לתת לה קידום לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. במקרה שמדובר ביישומון Native, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), רצוי לבדוק פה ושם את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, אפשר לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לתת את הדעת על צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי וכמה תדיר ראוי בקירוב באיזור עפולה לרענן את האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את ייעודו של היישומון הזה. במקרה שהיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לבצע רענון וחידוש לפחות פעם בשנה. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל תאגיד?

אם החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להצביע על קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך לשוחח עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לאתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים שמומלץ להנהלת החברה לשקול כאשר הנושא הוא השקה אישית של יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים שליליים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים לא עושות את העבודה בנייד. כאן בדיוק יש הכרח באפליקציה – שדרוג היכולת לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אמאזון הפכה את ההתקשרות של הצרכן איתו למשהו קל ופשוט ממש. טוב לאתר "Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לארגונים בעפולה – לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו הודעה עכשיו.