בניית אפליקציה בעכו

בניית אפליקציות למקום עבודה בעכו , כל הידע ההכרחי

הכנת יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות בעיר עכו

הכנת אפליקציה לחברות קטנים וגדולים: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים למאה ה-21, ועם זאת, רשת האינטרנט אשר הניעה עוצמתית את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה לאופקים שלא יעלו על הדעת. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת דורשים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים הגיעו למסקנה שנכון ליצור אפליקציות לעסק שלהם. מנכ"לים מתחילים להבין את הטוב שביצירת יישומון במטרה לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). עם זאת, האם מדובר במעשה מחוכם?

בטקסט שלפניכם ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה נדרש עבור הזמנת יישומים לבתי עסק וכיצד יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת השירות שלכם? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לנהל מערכת יחסים מול הצוות הופכת להכרחי. כשהצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נבנית תחושת ביטחון והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב לעומת ההעסקים שהתחרו בו עד עתה.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט להיות בתקשורת, לפיכך יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה יוכלות להגביר את גודלן ונפחן של התשלומים ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף לעזור למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שהעסק מציע ע"י הצגת נתונים ענייניים במסכו של מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. מומלץ מאוד לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד מתכנת היישומים כדי להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

לאיזה נושאים חכם יהיה לעצור ולחשוב ביצירת יישום?

מה שהכי חשוב זה התפקסות על לפתור עניין שיש בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להעניק אופציה לקונה לסיים את ענייניו תוך דקות ספורות, לבצע שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ולתת לעסק תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי הלקוח באופן אדיב, מוכיחות את עצמן כמכניסות מאוד לאורך זמן. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת לפי הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הטובות ביותר, רצוי להשיג מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן אתה מבצע דברים נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המפתחים צריכים להפנות אל החברה קושייות על הצרכים האמיתיים שלה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זה אופציונלי, כדאי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להראות לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון צריך להיות שמיש ועדכני לצרכנים. הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק שהוא מספק שימוש מהותי למי שבחר להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. במקרה והקונה מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לרכוש אפליקציה עבור ארגון מזערי בעכו והסביבה?

מענה מסובך לקושייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסקים רציניים יעלה בדר"כ סביב 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. אפליקציות יותר מסובכים לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר כסף. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק יכול בדר"כ להעניק לכם הצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל מכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. אם הכרחי עבורכם שהיישומון יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת ווב היא הדלת של היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע היטב, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד עוד פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח הסופי, בערך, בהזמנה של אפליקציה בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לחשב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, או לחלופין להקטין שימוש לא חכם בתכונות המוצר ב-14% כהדגמה. בחישוב הרווח העתידי, כדאי לא להתעלם הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון בעכו והסביבה להמעיט.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה כדאי למזמין האפליקציה להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומון זה ע"י דף ברשת. יצא ובנינו יישומי נייטיב, אותו אפשר להטמיע בטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי (אפ סטור, לדוגמה), כדאי לברר מעט את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, תוכלו לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. תוך התחשבות בסגנון היישומון חובה לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיעם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

באיזו תדירות חכם יהיה בקירוב בעכו והסביבה לעדכן את האפליקציה שלהם?

אף פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות שונות כדאי לחדש כל תקופה של 12 חודשים לערך. ע"מ להיות מותאמים לההתפתחויות של הפלטפורמות השונות כiOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון כדאי לכל בית עסק?

במידה והעסק כושל לזהות קושי בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ראוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם ישיבה עם מפתחי יישומים, זו אולי אופציה למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נושאים אשר הכרחי ליזם החכם לשקול לפני שמגיעים אל לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שלהם שבדרך-כלל לא מתפקדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. זו הנקודה בה ניעזר בהיישומון לסמארטפון – העלאה ברמה של האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר Amazon הפך את התקשורת של הגולשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. השקה אישית של יישומים לחברות בעכו – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעה גמישה, התקשרו אלינו עכשיו.