בניית אפליקציה בנתיבות

הכנת יישומים לארגונים בעיר נתיבות וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח יישומים לעסקים קטנים וגדולים בנתיבות והסביבה

בניית יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא בלעדי למאה העשרים ואחת, ואף על-פי כן, פריצת הרשת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה אל היבטים מדהימים. יותר ויותר אנשים מכל ארץ משיגים עוד ועוד מוצרים ועזרה על-פי הגחמות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. באופן טבעי, התגובה של הסוחרים לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך להכין יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר ביצירת יישומון ע"מ להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם הצעד הזה שכדאי לנו לעשות?

בפסקאות הבאות נדסקס בהשאלה שכולם שואלים: מה צריך לעשות בשביל הזמנת יישומון למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יש ביכולתו לקדם את התאגיד שלכם? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כשהעסק מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שיש דו-שיח דרך מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתהווה תחושה של אמון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד למתחריו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להעלות את נפחן וגודלן של השילומים בגלל שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, מומלץ באותה נשימה לעזור לקונה שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שבית העסק נותן ע"י פרסום טקסט (או תמונות) ענייני על מסך מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. הכרחי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של מתכנת היישומון ע"מ להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים הכרחי לשים לב בעיצוב יישומים?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור אישיו שישנו בחברה. יישומים שמסוגלים לפתור עניין כגון לאפשר למשתמש לעשות יותר דברים בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולתת לעסק תמונה רצינית וחזקה לעיני קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, ע"י מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, הכרחי לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, ללא אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לשאול את העסק שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, הכרחי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמה כלשהי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

כיצד יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהזמין לא תאבד בין מליוני האפליקציות שנמצאים כעת?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות רלוונטית בשביל הלקוחות. השיטה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמתפרסמים בכל עת לבדוק שהוא משרת ומביא יתרון מהותי לצרכן באופן קבוע. במידה והקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לבנות יישומון עבור חברה קטנה ?בנתיבות

הסבר בעייתי לקושייה בעייתית. המחירים כל הזמן בתנועה ותלויות מאוד בסוג ואופי האפליקציה. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי כ"כ על-ידי חברה מקצועית יעלה פחות או יותר בטווח ה10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים יותר מסובכים יחסית, עומדים לעלות יותר כסף. מפתחים בתאגיד מנוסה יכול רוב הזמן להודיע לכם על מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לחברה שלכם אמור להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר המותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) , משמעות הדבר לשלם סכומים גבוהים יותר?

Long story short: כן, כמעט תמיד. במקרה שאתם חייבים שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות הפעלה מגוונות, כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה ברמה גבוהה, כאמור. ניתן להבין הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

כמה סך הכל התשואה הממוצעת בקניית פיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם זו אינה בעיה לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או להפחית בזבזנות של אמצעים בעשרה אחוזים כהדגמה. בבירורים על הכדאיות, חובה לא להתעלם המספרים שמייצגים את הוצאות העסק, בכל צורה שלהם, שעומד היישומון באיזור נתיבות להקטין.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך רצוי למזמין היישומון לדחוף' אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומון זה עם עמוד ברשת. בסיטואציה בה הדיבור הוא על יישומון Native, אשר לקוחות יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בדף היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לחקור פה ושם את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, ישנה האופציה לשווק את היישומון דרך רשימת דיוור, או בעזרה של מחלקת המכירות של העסק. תוך התחשבות בסגנון היישומון הכרחי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם בYouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן כדאי בהערכה גסה באיזור נתיבות לרענן את היישומון שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר יש לערוך חידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. על-מנת שהיישומון יעבוד חלק עם כל שינויי הגרסה של מערכות ההפעלה של המכשירים כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שטוב לחברה בכל מצב?

במקרה שהחברה נכשלת בלהתמקד על בעיות בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, הכרחילוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואף על-פי כן, דיבור עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים אשר רצוי למנהל הנבון לשקול בטרם מתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה הרגלים שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבבעלותם שבדר"כ לא מתפקדות בכלל באנדרואיד או באייפון. פה למעשה נסתייע ביישומון הייעודי – הנגשה של האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את התקשורת של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לארגונים בנתיבות – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.