בניית אפליקציה בנשר

פיתוח אפליקציות לבתי עסק בנשר וכל השאלות הנפוצות

הכנת אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים בנשר והסביבה

בניית אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא ייחודי לזמן הזה, אולם פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בהחלט פתחה את עולם הצרכנות אל אופקים מכובדים מאוד. עוד ועוד בני אדם בגלובוס קונים עוד ועוד חפצים ושירותים ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שתגובת השוק אף פעם לא מגיעה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים מחליטים לפתח אפליקציות לעסקיהם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב שבהכנת יישומון על-מנת לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, זה מעשה נחוץ?

בדברים שלפניכם ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה צריך להכנת אפליקציות למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לשירות שאתם מציעים? איפשור למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של הצרכן וכאשר הלה מתקשר איתו דרך התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד לעסקים המתחרים לו.
אם לקליינט פשוט לנהל דו-שיח, באותה צורה יטפח המחזור העסקי. יישומים לחברה יוכלות להגביר את גודל ותכיפות הקליינטורה בגלל שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה נשימה ניתן לעזור למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגת ידע חשוב במסכו של מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. אל תוותרו לעולם על לבדוק את כל מטרות העסק יחד עם בונה האפליקצייה כדי שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על אילו דגשים רצוי לשים לב בבניית יישומים?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה לשים דגש על פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לתקלה כמו לאפשר למשתמש להספיק יותר בזמן מועט יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, לצמצם בזבוז משאבים ולתת לציבור תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך טיפול בצורכי הלקוח באופן מסור, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, חשוב מאוד לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. חברת הפיתוח צריכים להפנות אליכם קושיות באיזו צורה אתה מבצע דברים עכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו ניתן, נכון לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמית של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה להיות רלוונטית למען הלקוחות. האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל היישומים שיוצאים כל הזמן היא לוודא שהוא מביא יתרון רציני כלשהו לאלו שהתקינו אותו על בסיס קבוע. יצא והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחירון עבור לתכנת אפליקציה עבור חברה קטנה באיזור נשר?

מענה מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה בתנועה מתמדת והגורם הקריטי ביותר הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק רציני יתומחר פלוס מינוס סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות יותר מסובכים לעומת זאת יתומחרו במספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק צריך להודיע לכם על מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחירון של לפתח את היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות רבות (כמו iOS, Android) יתומחר בעוד כסף?

ברמת העיקרון, בדרך כלל כן. במצב בו זה מהותי מבחינתכם שמה שאתם מקבלים יעבוד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה והאפליקציה מעוצבת כראוי כמובן. הקליקו כדי להבין מידע בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומון רגיל עבור ארגון מזערי?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ומחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לברר את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ו/או לצמצם שימוש לא יעיל באמצעים ב-12 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירור הכדאיות, הכרחי לצרף לחישובים שלנו את המספרים שמשפיעים על תשלומים מצד החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון אמור בעיר נשר למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון כבר עומד, כיצד חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. במצב בו אנחנו מתעסקים באפליקציית ניטיב, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לברר בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, ניתן להמליץ על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. לפי אופיו של היישומון, יש לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסמם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל כמה זמן חובה בערך באיזור נשר לבצע חידוש של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה בתכליתו של היישומון הזה. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר ראוי לבצע עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. זאת בשביל להיות מותאמים לשינויי הגרסה של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה מומלץ לחברות, לא משנה מה?

יצא והארגון לא מצליח להתמקד על קושי בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, שיחה אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים שרצוי למנהלים לחשוב עליהם לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שלעיתים קרובות אינן עובדות כלל בטלפון הסלולרי. ברגע זה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את ה'דיבור' של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. לפתח יישומון לתאגידים בנשר – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו מסרון עכשיו.