בניית אפליקציה בנצרת עילית

בניית אפליקציות למקום עבודה בעיר נצרת עילית , כל הידע ההכרחי

הכנת יישומים לארגונים לכלל המטרות האפשריות בעיר נצרת עילית

הכנת אפליקציה לחברות קטנים וגדולים: תרבות הצריכה אינה ייחודית לשנים האחרונות, אולם פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, חד משמעית פתחה את תרבות הצריכה לאופקים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם קונים עוד ועוד דברים ושירותים לפי רצונותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר לעולם לא תאחר להגיע – עוד ועוד מנכ"לים מגיעים למסקנה שצריך להכין אפליקציה לעסקיהם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב אשר בבניית יישומון ע"מ לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, זה מעשה נחוץ?

במאמר הבא ניתן מענה לאשר כולם צריכים לדעת: מה נדרש במטרה להגיע לפיתוח יישומון למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור לשירות שלכם? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לקיים דיאלוג עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כאשר בית העסק נגיש מהטלפון של המשתמש / לקוח ובעת שיש דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, הוא בונה תקשורת קבועה ומן ההיגיון שהוא יזהר באור מיוחד וטוב , זה בניגוד לחברות המתחרות.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, על-פי כך יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את גודלן ונפחן של ההזמנות מפני שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שבית העסק נותן דרך הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצג הפלאפון.

נקצר ונאמר: לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. הכרחי לבחון את כל מטרות העסק בעזרתו של המפתח של היישומון בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים הכרחי להתייחס ביצירת יישומון?

המפתח הוא התבייתות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש במוצר. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, להכווין לשימוש נבון באמצעים ולתת לציבור תמונה אמינה וחזקה לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם מענה לצורכי המשתמש באופן מסור, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מוצלחת, כדאי שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם לתשאל אתכם איך הינכם מריצים את המוצר בימים אלה. המפתחים צריכים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן למען הלקוחות. הדרך להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בים היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא מספק ערך אמיתי לצרכן באופן יומיומי. אם המשתמש מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחיר של לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר בעיר נצרת עילית?

הסבר בעייתי לשאלה מורכבת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה לא מקובעים כלל ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" עם עסק חזק בתחום יעלה בדר"כ סביב – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות לא פשוטים כל-כך אמנם, יעלו יותר כסף. מפתחים בארגון מנוסה יכול רוב הזמן לדאוג לכם להצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף פיתוח אפליקציה לארגון שלכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בעסק.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה שונות זה במילים אחרות לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

Long story short: בדרך כלל כן. בסיטואציה בה זה חובה מבחינתכם שהיישומון יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה הנ"ל מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זאת אם היישומון עוצב ברמה גבוהה, כאמור. ניתן למצוא הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, בהזמנת יישומון עבור חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לברר את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לצמצם שימוש לא יעיל בתכונות המוצר ב-19% למשל. בבדיקת הרווח העתידי, חשוב מאוד לבדוק גם את כל החשבונות למיניהם, פלוס ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעומד היישומון בנצרת עילית למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן יש למזמין האפליקציה לתת לה קידום לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום של יישומון זה דרך דף ברשת. אם השיח הוא על יישומי Native, אותו אתם יכולים להתקין אך ורק מחנות האפליקציות אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), יש לברר מעט את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, קיימת האפשרות לחלק המלצות על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר מומלץ בערך בנצרת עילית והסביבה לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לערוך עדכון כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהתפתחויותיהן של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון מומלץ לכל בית עסק?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על בעיה עסקית שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, הכרחילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אך לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, תסייע לעסק בזיהוי בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שחכם יהיה ליזם הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר הנושא הוא השקה אישית של יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שלהם שיותר מדי פעמים לא פועלות כלל באייפון או באנדרואיד. עכשיו נסתייע בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – להנגיש את אפשרות ההזמנה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אמאזון הפכה את ה'דיבור' של המשתמש איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון לבעלי תאגידים בנצרת עילית- להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.