בניית אפליקציה בנס ציונה

יצירת יישומים למקום עבודה בעיר נס ציונה וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציה לתאגידים לכל מטרה ועניין בנס ציונה והסביבה

בניית אפליקציות לחברות בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לזמננו, אמנם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית פתחה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה רוכשים עוד ועוד פריטים וטיפולים לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שהתגובה של הסוחרים לעולם לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי עסקים מסכימים שראוי לפתח יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את התועלת שבהכנת אפליקציה על-מנת לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, האם מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בעמוד זה נדסקס בשאלת השאלות: מה נחוץ לבניית יישומים לחברות ואיך בדיוק יישומון לטלפון יש בו לעזור להעסק שלכם? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לבצע דיאלוג מתקדם מול הצוות ברבות השנים האחרונות הופך לנושא הכרחי. כשהצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שיש דו-שיח על-ידי מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושה של אמון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות אל מול מתחרים.
אם לקליינט קל יותר להיות בתקשורת, באותו אופן גם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של הקליינטורה בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה נוח, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד תוכלו לסייע ללקוח שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שיש במוצר דרך הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי על מסך מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק יד ביד עם המפתח של היישומון בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על אילו דגשים הכרחי לתת מחשבה בהכנת אפליקציות?

מטרת העל היא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו פתרון בעיה שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לנקודת חולשה , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לבצע פעולות רבות יותר בפחות זמן, לבצע שימוש יעיל ונכון במשאבים, להפחית שימוש מיותר במשאבים ולשקף תמונה רצינית ועניינית לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, עם טיפול בצורכי הלקוח באופן סבלני, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון לעשות, זאת על-פי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, חשוב מאוד למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. חברת הפיתוח אמורים לחקור' אתכם איך הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, רצוי לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שחובתו של היישומון להיות רלוונטית למען הצרכנים. הדרך להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לסקור אותו אם הוא נותן יתרון רציני כלשהו לאלו שהתקינו אותו על בסיס קבוע. בסיטואציה בה הצרכן רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בנס ציונה?

הסבר לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. השקה אישית של יישומון בלתי מורכב על-ידי חברה מקצועית יעלה פחות או יותר בכיוון של 9,000 שקלים עד 18,000 שקלים אפליקציות מורכבות יותר לעומת זאת תעלנה יותר מזומנים. עסק עם פז"מ בתחום יכול בדרך כלל לתת לכם מחיר כמעט סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף של לפתח את היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה מגוונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב יותר?

בקצרה, התשובה חיובית בדרך כלל. במידה ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שאתם מקבלים יעבוד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא נטיב. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במקרה שהיישומון נבנה ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם יכולים לקבל ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בערך בהזמנה של יישומון Web עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם לא בעיה לבחון אם האפליקציה מפחיתה את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, / להפחית שימוש לא חכם במשאבים ב-17 אחוזים למשל. בבדיקת הכדאיות, חשוב מאוד לא לשכוח את האלמנטים שמרכיבים את תשלומים מצד החברה, בכל היבט, שהיישומון מתכוון באיזור נס ציונה להפחית.

כשהיישומון כבר עומד, מהי הגישה על-פיה כדאי לבעל עסק קטן לתת לה קידום לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומון לשוק זה באתר אינטרנט. במצב בו אנחנו מתדיינים על יישומון Native, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון בדף היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), כדאי לברר בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. יחד עם זאת, נוכל להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לפרסום שלכם. לפי סוגו של היישומון, רצוי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעבירם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי וכמה תדיר חובה בערך בעיר נס ציונה לערוך עדכון של היישומון?

גם כאן, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במקרה שהיישומון בנוי רובו סביב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה ראוי לרענן פחות או יותר כל 12 חודשים. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים כאייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה מומלץ לכל סוגי העסקים?

במצב בו התאגיד לא מצליח להתמקד על בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך דיבור עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים שרצוי למנהלים לתת עליהם את הדעת לפני שמגיעים אל הכנת יישומון

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלים שליליים שהעסק כבר מאמץ. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שלהם שבדר"כ לא מתפקדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למעשה נסתייע ביישומון – שדרוג האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש הזמנות רבות באמזון – אתר Amazon הפך את ה'דיבור' של הגולשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לבעלי ארגונים בנס ציונה- לשיחה עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום.