בניית אפליקציה בנהריה

הכנת יישומים לתאגידים בעיר נהריה וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות לחברות בכל גודל בנהריה

פיתוח יישומים לחברות מכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא ייחודי לתקפותנו, אמנם פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות אל גדלים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ דורשים עוד ועוד דברים וחומר מכל סוג לפי גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בכך, תגובת השוק אף פעם לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים עושים את הצעד ליצור יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת יישומים בשביל לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם הצעד הזה כדאי?

במאמר הבא נדון באשר כולם צריכים לדעת: מה צריך במטרה להגיע להזמנת יישומון לתאגידים ואיך בדיוק יישומון Mobile יש בו לעזור לארגון שלך? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לקיים דיאלוג מול צוות העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כשהעסק נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו דרך התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נוצרת תקשורת קבועה והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, לעומת המתחריו.
אם למשתמש קליל לנהל דו-שיח, על-פי כך יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומים יוכלות להגביר את תכיפות וגודל הרכישות מפני שלבצע רכישה הפך לכה זמין, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות רצוי אף לעזור לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שקיימים שמוצר ע"י פרסום נתונים ענייניים במסכו של הפלאפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. כדאי לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים צעד צעד עם בונה היישומון כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על אילו דגשים רצוי לתת את הדעת בהכנת יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לאישיו , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בפחות זמן, יעילות שימוש בשירות המוצע, שימור תכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) אמינה וחזקה לעיני צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. זאת עם מענה לצורכי הלקוח באופן אדיב, כל אלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי ראויה, חובה למצוא מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להציג לכם שאלות באיזו צורה אתה מבצע דברים כיום. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להציג לחברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו לא בעיה, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון האם הוא נותן יתרון משמעותי למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והציבור חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה באיזור נהריה?

מענה לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים והגורם הכי קריטי הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד ע"י עסקים חזקים בתחום עולה בדרך כלל באיזור – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות מורכבות יותר אולם, עומדים לעלות כסף רב יותר. עסק מנוסה יכול בדרך כלל לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר דיון קצר יחסית. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

בפשטות: התשובה חיובית בדר"כ. במידה ויש לכם צורך מהותי שהיישומון יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה והיישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם יכולים לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

כמה סך הכל הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במצב בו מחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם די קל לבדוק את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-15% למשל. בבירור הרווח העתידי, נכון לצרף לחישובים שלנו את הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, אשר בכוונת האפליקציה בנהריה לגמד.

כאשר היישומון הושלם, באיזו צורה יש למזמין השירות לשווק אותה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומון לשוק זה דרך דף ברשת. במצב בו הדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון בארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה לסקור בזעיר אנפין את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף, אפשר להודיע על השקתו של היישומון ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, נכון יהיה לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל איזו תקופת זמן חובה לבעלים של החברה בנהריה לבצע עדכון של היישומים שרכשו?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. מינים שונים של יישומים מומלץ לערוך חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה לשמור על עקביות עם שינויי הגרסה של הפלטפורמות השונות כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שכדאי לכל ארגון?

אם החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר קושי במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לאתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי למנהל הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר משמעותית הרגלים בעיתיים שקיימים בחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שלהם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע באנדרואיד או באייפון. ברגע זה נסתייע בהיישומון לנייד – לשדרג את האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל אצל חברות. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את האינטראקציה של הצרכן איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון לחברות בנהריה – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו הודעה עכשיו.