בניית אפליקציה במעלות-תרשיחא

הכנת אפליקציות לתאגידים בעיר מעלות-תרשיחא וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות לארגונים קטנים וגדולים במעלות-תרשיחא

בניית אפליקציה לבתי עסק מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים לזמן הזה, אך המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מקום קונים עוד ועוד קניות ומידע ע"פ הרצונות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. על ידי כך, תגובת השוק בחיים לא באה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים מתחילים ליצור יישומים לעסק שלהם. מנכ"לים הבינו כבר את הטוב אשר ביצירת יישומים על-מנת לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם זה בעצם מעשה נבון?

בפסקאות הבאות נענה על מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך עבור יצירת אפליקציה לעסקים ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש בו לעזור לארגון שלך? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים תקשור מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כאשר הצוות מצוי בנייד של צורך המוצר ובעת שמתקיים דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, צומחת אמינות והוא יואר עם אור מיוחד וטוב מול מתחריו.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, מן ההיגיון שגם יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יוכלות להגביר את כמות ותכיפות התשלומים מפני שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקונה להפיק תועלת מירבית מה דברים שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגת אינפורמציה עניינית במסכו של הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של מתכנת היישומים כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על מה נכון להתייחס ב'הנדסת' יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התפקסות על לפתור בעיות שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה כגון להקל על הקונה לבצע פעולות רבות יותר במינימום דקות, יעילות שימוש במשאבים, למזער בזבזנות של המוצר עצמו ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' עבור צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, זאת עם מענה לרצונות המשתמש באופן נכון, מוכיחות את עצמן כאפיק רווחי מאוד בטווח הרחוק. התאגיד או החברה אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, ופה נכנס כמובן הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי טובה, חובה לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם נכון לעכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להציג בפני החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, חשוב מאוד לבוא בבקשה למתכנתים לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שהאפליקציה שלו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות רלוונטית לקונים. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון האם הוא מביא יתרון מהותי לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. במקרה שהלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר בעיר מעלות-תרשיחא?

הסבר מסובך לשאלה מורכבת. התעריפים משתנות והגורם הקריטי ביותר הוא במה היישומון עוסק. השקה אישית של יישומון לא מורכב כל-כך על-ידי חברה מקצועית יעלה בדר"כ בסביבות – 18,000 ש"ח10000 יישומונים לא פשוטים כל-כך לעומת זאת הולכים לעלות יותר כסף. מפתחים בתאגיד עם ותק יכול רוב הזמן לדאוג לכם לעלות מוערכת לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף הכנת היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים לסוגים רבים של מכשירים זה במילים אחרות לשלם עוד כסף?

בעיקרון, בדרך כלל כן. אם יש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם יכולים למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לברר האם היישומון ממזער את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, או לצמצם בזבזנות של שירות המוצע בעשרה אחוז כהדגמה. בבחינת הרמה של הכדאיות, ראוי לשים לב אל כל החשבונות למיניהם, פלוס מה שהחברה מוציאה, בצורה מיידית ולפרקים, שעתיד היישומון במעלות-תרשיחא למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשאפליקציה מוכנה, כיצד חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי ראויה לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. במצב בו מדובר ביישומון Native, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון במאגר היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), יש לחקור פה ושם את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, יש באפשרותנו לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, או בסיוע מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון יש לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר נכון יהיה למנהלים בעיר מעלות-תרשיחא לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה בתכליתו של היישומון הזה. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לערוך חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להיות מותאמים לשינויי הגרסה של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שטוב לחברות, לא משנה מה?

אם החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על בעיה עסקית שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אך לדבר עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת למצוא פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

דברים שחכם יהיה להנהלת החברה לחשוב עליהם כשחושבים על הכנת יישומון

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שיש לעסק. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת ששייך להם שבדרך-כלל אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. פה למשל ניעזר בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – העלאה ברמה של היכולת להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את השיח של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. הכנת יישומון ליזמים במעלות-תרשיחא – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו.