בניית אפליקציה במעלה אדומים

הכנת אפליקציות לחברות במעלה אדומים וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציה לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות במעלה אדומים

יצירת אפליקציה לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית לזמננו, אולם פריצת המרשתת אשר תרמה לתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק הגדילה את תרבויות השפע והקנייה אל אופקים מכובדים מאוד. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס צורכים יותר ויותר מוצרים ומידע ע"פ צורכיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים מסכימים שצריך לפתח אפליקציות לעסק שלהם. מנהלים מבינים לאיטם את הטוב אשר ביצירת יישומים בשביל להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, זה באמת דבר מומלץ?

בשורות הבאות נענה על שאלת השאלות: מה הכרחי עבור בניית אפליקציות לעסקים ובאיזו דרך אפליקציית מובייל יכולה לתרום להעסק שלכם? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לנהל מערכת יחסים מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר הצוות נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושת אמון והוא יואר עם זרקור חיובי מול עסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, באותו אופן גם יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יוכלות להגביר את תדירות ונפח הקליינטורה בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה פשוט, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב פיצ'רים שיש בשירות שמוצע ע"י פרסום טקסט (או תמונות) ענייני על מסך הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד אבל זה נושא שולי. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק בסיוע של מתכנת האפליקצייה על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

למה נכון לשים לב ביצירת יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור עניין שקיים במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו כגון להעניק אופציה ללקוח לגמור עם העניינים שלו בזמן מועט יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור של משאבים ולשקף תמונה רצינית ועניינית לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י מענה לרצונות המשתמש באופן אדיב, כל אלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר בטווח הרחוק. התאגיד או החברה אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, כדאי להשיג מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר כיום. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים לתשאל את החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זו לא בעיה, רצוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני בשביל הצרכנים. השיטה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע היישומים שמשווקים בכל עת היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן טוב' מהותי לציבור על בסיס לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. אם הלקוח מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להיעזר בו.

מה התעריף עבור לפתח יישומון עבור חברה קטנה במעלה אדומים והסביבה?

הסבר לא פשוט לקושייה בעייתית. התמחורים כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סוג ואופי האפליקציה. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי כ"כ אצל עסקים רציניים יתומחר בערך סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, עתידים לעלות הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם פז"מ בתחום , לא צריך להיות לו קושי להעניק לכם הערכת מחיר אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור השקה אישית של היישומון לארגון שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בעסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יתומחר בסכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בעיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. במידה ויש לכם צורך מהותי שהתוצר יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון ו-Android, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במצב בו העיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. ביכולתכם למצוא פרטים על ההבדלים שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך אם נשקיע ביישומים עבור חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במצב בו מחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לבחון האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע רכישה ב-15%, / לצמצם שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-14 אחוזים לדוגמה. בסקירת כמה הדברים כדאיים, מומלץ לא לשכוח את כל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה במעלה אדומים והסביבה לצמצם.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה יש לבעלים של החברה להגיע איתה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומון לשוק זה ע"י דף ברשת. במידה ואנחנו מתעסקים ביישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), נכון לבחון טיפה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון חכם יהיה להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסמם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

באיזו תדירות ראוי למזמין היישומון באיזור מעלה אדומים לבצע עדכון של היישומון?

אפילו פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. אם אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה חובה לבצע חידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהתפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה כדאי לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה התאגיד לא מצליח להתמקד על בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חובהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אמנם לשוחח עם חברת פיתוח אפליקציות תסייע לעסק בזיהוי פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר ראוי לבעלים הנבון לחשוב עליהם כאשר צועדים לקראת בניית יישומון

בתקופתנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שלהם שיותר מדי פעמים לא עושות את העבודה בטלפון הסלולרי. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מהיישומון – העלאה ברמה של היכולת להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את השיח של קהל הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון לבעלי ארגונים במעלה אדומים- להתייעצות, תיאום פגישה והצעה לעלות, שלחו לנו מסרון עכשיו.