בניית אפליקציה במודיעין

יצירת אפליקציה לעסקים במודיעין וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה לחברות מכל סוג באיזור מודיעין

יצירת יישומים למקום עבודה בכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית למאה העשרים ואחת, אך פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין פתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים אדירים. עוד ועוד בני אדם בגלובוס קונים עוד ועוד חפצים ושירותים על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ע"י כך, התגובה של הסוחרים לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנכ"לים עושים את הצעד לפתח יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הרווח שבבניית יישומון בשביל לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה חכם?

בעמוד זה ניתן מענה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך על מנת להגיע לפיתוח יישומון לבתי עסק ומהי הדרך בה יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת ההעסק שלכם? נתינת אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי התקשרות יישומית מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כאשר הצוות נגיש מהטלפון של המשתמש / לקוח וכשישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושה של אמון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם למשתמש ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, על-פי כך יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וגודל ההזמנות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד כדאי לעזור למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת ידע חשוב על-גבי הסמארטפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. הצעתנו היא לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של בונה היישומון במטרה שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה מוקדים נכון לתת מחשבה בייצור יישומון?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור עניין שישנו במוצר. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה ללקוח להספיק יותר בזמן המועט ביותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב חזקה ורצינית עבור צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם שירות לקוחות מקצועי, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, בהתבסס על הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי טובה, ראוי לאתר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שקשוב לצרכיך ורצונותיך. המפתחים צריכים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מנהלים את העסק כעת, ללא אפליקציה. המתכנתים חייבים להפנות אל החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, ראוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא יטבע בים היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הקונים. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא לבדוק שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה שהלקוח מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון בשביל ארגון שאינו גדול במודיעין והסביבה?

הסבר לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח לא קבועים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. תכנות והשקת יישומון לא מורכב כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פלוס מינוס בכיוון של 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומונים לא פשוטים כל-כך אמנם, עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם פז"מ בתחום יכול רוב הזמן לדאוג לכם למחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות השקה אישית של היישומון לחברתכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) ידרוש מבעל חברה לשלם עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, בדר"כ. במקרה שהכרחי לכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. הקליקו כדי להשיג מידע נוסף על השוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים אלה:

במספרים: מה הרווח, בערך, בהזמנה של אפליקציה לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמצם בזבוז המוצר עצמו ב-16% לדוגמה. בחישוב כמה הדברים כדאיים, רצוי לא להשאיר בצד את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, בכל היבט, אשר בכוונת האפליקציה במודיעין והסביבה להוריד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו שיטה הכרחי למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי (Google Play בתור דוגמה), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף לכך, יש באפשרותנו לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, רצוי להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן ראוי לבעלים של החברה במודיעין לבצע רענון וחידוש של האפליקציה שלהם?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים יש לרענן כל 12 חודשים פחות או יותר. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה חובה לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לאתר בעיות בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואף על-פי כן, התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי למנהל הנבון לחשוב עליהם כשחושבים על הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלי עבודה שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. פה למשל יש צורך בהיישומון לסמארטפון – לשדרג את האופציות לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את השיחה של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. הכנת יישומים לבעלי חברות במודיעין – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעה לעלות, דברו איתנו עכשיו.