בניית אפליקציה במודיעין עילית

בניית אפליקציות למקום עבודה בעיר מודיעין עילית וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים לחברות בכל גודל במודיעין עילית

הכנת אפליקציות למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית זה לא בלעדי לשנים האחרונות, ואע"פ כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל אופקים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה קונים עוד ועוד קניות וידע על-פי הגחמות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בצורה זו, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא תאחר להגיע – עוד ועוד מנכ"לים מחליטים להכין אפליקציה לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים קולטים אט-אט את הטוב שבבניית אפליקציה ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר מומלץ?

בעמוד זה נדסקס במה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש במטרה להגיע לפיתוח יישומון לעסקים ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד מסוגל לסייע להצלחת החברה שלכם? נתינת אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי יכולת תקשורתית מתקדמת מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך למאסט. כשהעסק מצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר הלה מתקשר איתו בשיטה של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושה של אמון והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, מול חברות המתחרות.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי להיות בתקשורת, ודאי שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את נפחן וגודלן של הקניות בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקליינט להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שבית העסק נותן דרך הצגת נתונים ענייניים בצגו של הטלפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על לבחון את כל מטרות העסק יד ביד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על מה חשוב מאוד לתת את הדעת בהכנת יישומון?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם במשאבים ולתת לעסק אימג' עניינית ורצינית מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ומתוך טיפול ברצון הלקוח באופן ראוי, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, זאת לפי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי רווחית, הכרחי לתור אחר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. חברת הפיתוח צריכים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים לשאול את העסק שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו ניתן, מומלץ לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון אמור שיהיה לו רלוונטיות מספקת למשתמשים. השיטה הראויה להיות בטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק האם הוא מספק רווחה מסוימת לצרכן ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במקרה שהלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון בשביל ארגון שאינו גדול ?במודיעין עילית

הסבר לא פשוט לשאלה מורכבת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סוג ואופי האפליקציה. הכנת יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ בטווח ה – 17,000 ש"ח10000 יישומים לא פשוטים כל-כך יחסית, תעלנה מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון יכול רוב הזמן להעניק לכם מחיר מוערך לאחר דיון קצר יחסית. עלות השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במצב בו אכן נחוץ לך שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זאת אם הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים להבין הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים האלה:

מהי התשואה הממוצעת בהזמנה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לחשב אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף לצמק שימוש מיותר במשאבים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירור כמה הדברים כדאיים, יש לשים לב אל שלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון בעיר מודיעין עילית לגמד.

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן ראוי למזמין היישומון להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה להוצאת יישומים זה ע"י דף ברשת. במקרה והדיבור הוא על יישומון מסוג Native, אותו ביכולתכם להוריד אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), מומלץ לסקור קצת את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, ניתן לעשות קידום ליישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לחשוב על אפשרות הכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי וכמה תדיר יש למנהלים במודיעין עילית לערוך חידוש של האפליקציה שלהם?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות שונות כדאי לבצע עדכון בערך אחת לשנה. בשביל להיות מותאמים להתפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה הכרחי לכל בית עסק?

במקרה והחברה לא מצליחה להצביע על קושי במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהשלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

פואנטות שנכון יהיה לבעלים של החברה להרהר בהם בטרם מתחילים עם פיתוח אפליקציות

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות אופציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלים שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. פה למשל ניעזר בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – שדרוג האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את הדו-שיח של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. פיתוח אפליקציות לארגונים במודיעין עילית – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום.