בניית אפליקציה במגדל העמק

הכנת אפליקציות למקום עבודה בעיר מגדל העמק ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות לבתי עסק לכל מטרה ועניין באיזור מגדל העמק

בניית אפליקציות לתאגידים לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים לתקפותנו, ואע"פ כן, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי ספק מתחה את הצרכנות המאסיבית לגדלים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת דורשים עוד ועוד מוצרים ומידע לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, תגובת השוק לעולם לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנהלים מתחילים להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את הרווח שביצירת יישומים בשביל להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

בדברים שלפניכם ננתח את השאלה הגדולה: מה צריך לעשות על מנת להגיע ליצירת יישומון למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש ביכולתו למנף את המוצר שאתם מציעים? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות נעשית ע"י מסרונים ועדכונים שוטפים, נוצרת תחושת אמון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לעסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח קליל לבוא באינטראקציה, לפיכך יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות הקניות בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת מידע רלוונטי ועדכני בצגו של הטלפון.

נקצר ונאמר: יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לבדוק את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם מתכנת היישומים כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם ראוי להתייחס בייצור יישום?

מה שהכי חשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו במוצר. יישומים שמצליחים לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, למזער בזבזנות של שירות המוצע ולשקף תמונה רצינית ועניינית לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך טיפול בצורכי הלקוח באופן סבלני, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הטובות ביותר, חכם יהיה שיהיה לנו יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה אתה מבצע דברים כיום. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם ניתן, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים להראות לכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי הדרך בה מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

1 הוא פשוט מאוד: שעל האפליקציה להיות שמיש ועדכני לצרכנים. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא יתרון משמעותי למי שבחר להוריד אותו על בסיס תמידי. במידה והמשתמש חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא יחזור וישתמש בה.

מהי העלות של לרכוש יישומון בשביל חברה קטנה באיזור מגדל העמק?

מענה בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ותלויים באופן משמעותי בסדר גודל מורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון לא מורכב כל-כך אצל עסק עם מוניטין מחירו יהיה באיזור – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות יותר מסובכים אמנם, עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק עם ותק יכול בדר"כ לספק לך הצעת עלות לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון פיתוח אפליקציה לעסק צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק מחירים גבוהים יותר?

Long story short: אכן, בדר"כ. בסיטואציה בה זה מהותי מבחינתכם שהיישומון יתפקד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע דרך חברה רצינית, מן הסתם. הקליקו כדי ללמוד עוד אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומים בשביל חברה זעירה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לברר האם היישומון ממזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף לחתוך בזבוז תכונות המוצר ב-14% בתור דוגמה. בסקירת התשואה העתידית, חשוב מאוד לא להתעלם הפעולות השוטפות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל היבט, שעתיד היישומון באיזור מגדל העמק למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, איך כדאי לרוכש השירות להביא אותה אל לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. יצא והשיח הוא על יישומון נייטיב, אותו ביכולתכם להשיג אך ורק מחנות האפליקציות אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), יש לשים תחת זכוכית מגדלת טיפה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. יחד עם זאת, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעביר אותם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל איזו תקופת זמן ראוי בערך בעיר מגדל העמק לבצע עדכון של היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. אם היישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה יש לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. נעשה זאת במטרה להיות מותאמים להעדכונים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו אנדרואיד ואפל.

יישומון זה משהו שטוב לכל בית עסק?

במקרה והעסק כושל לשים אצבע על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אבל שיח כן אצל צוות פיתוח, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שרצוי למנהל הנבון להרהר בהם לפני שמתחילים עם לפתח יישומון

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת ואיתן ניתן לשפר בצורה מהותית הרגלים שליליים שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שבבעלותם שרוב הזמן פשוט בלתי אפשריות לביצוע בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. עכשיו צריך להיכנס ההיישומון לסמארטפון – הנגשת האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אמאזון הפכה את ההתקשרות של הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומון לחברות במגדל העמק – לשיחה עם מקצוענים, שיחה חינם והצעת מחיר, דברו איתנו עכשיו.