בניית אפליקציה במבשרת ציון

יצירת אפליקציות לתאגידים בעיר מבשרת ציון וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציה לעסקים לכלל המטרות האפשריות במבשרת ציון

הכנת יישומים לתאגידים קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לתקפותנו, ואף על-פי כן, פריצת המרשתת שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה אל גדלים שלא יעלו על הדעת. יותר ויותר אנשים מכל העולם רוכשים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג ע"פ צורכיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא באה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך להזמין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח שביצירת אפליקציות במטרה להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אבל, האם מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

במאמר הבא ננתח את השאלה שכולם שואלים: מה צריך על מנת להגיע לפיתוח יישומון לארגונים ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת ההעסק שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לקיים דיאלוג מול הצוות ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כשהצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות נעשית בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יואר באור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן פשוט לבוא באינטראקציה, ודאי שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את גודל ותכיפות התשלומים מפני שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, מומלץ באותה נשימה לעזור לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים שמוצר ע"י הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני במסכו של מכשיר הטלפון.

בפשטות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. חשוב מאוד לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של מפתח האפליקציות על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

למה חובה לשים לב בעיצוב יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התפקסות על לפתור בעיות שישנו במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , למשל להקל על הקונה להספיק יותר בזמן מועט יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולתת לציבור תמונה מקצועית יותר לעיני משתמשים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, דרך טיפול בצורכי המשתמש באופן מהיר, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי רווחית, כדאי לעשות מאמץ באיתור מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להפנות אליכם שאלות באיזו שיטה הינכם עושים עסקים בימים אלה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם לחקור' את החברה בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, נכון לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש למען הלקוחות. השיטה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא לסקור אותו אם הוא מביא טוב' מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והצרכן רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה באיזור מבשרת ציון?

הסבר לא פשוט לסוגייה מסובכת. עלויות הפיתוח משתנות ותלויים באופן משמעותי במה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסק רציני יעלה בערך בכיוון של 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים אמנם, תעלנה יותר כסף. צוות מפתחי אפליקציות עם פז"מ בתחום יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה שהוא אכן פותר אתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות יעלה לבעל עסק מחירים גבוהים יותר?

Long story short: אכן, בדר"כ. במצב בו זה חובה מבחינתכם שהיישומון יתפקד במערכות הפעלה מגוונות, כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח נטו, בערך בפיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במצב בו מחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם פשוט נורא לעשות בירור את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין למזער שימוש מיותר בשירות המוצע ב-19 אחוזים לדוגמה. בבירור ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), מומלץ לא להתעלם המספרים שמייצגים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד במבשרת ציון להמעיט.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו שיטה כדאי למזמין היישומון לשווק אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא עם עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אותו אפשר להכניס אל הטלפון במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת קלות את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה לחלק המלצות על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. לפי אופיו של היישומון, כדאי לקחת בחשבון הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות יש בהערכה גסה בעיר מבשרת ציון לעדכן את היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, תשובתנו נעוצה בתכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות ראוי לבצע עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה הכרחי לכל ארגון?

אם החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על בעיה עסקית שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, מומלץלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם לדבר עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שכדאי למנהל הנבון להקדיש להם מחשבה כשחושבים על השקה אישית של יישומון

חשוב להבין שיש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שלהם שלעיתים קרובות אינן מתפקדות בכלל בסמארטפון. למעשה פה נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – להנגיש את האופציה לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon הפך את השיחה של המשתמש איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי חברות במבשרת ציון – לשיחה עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו.