בניית אפליקציה בלוד

בניית אפליקציות למקום עבודה בעיר לוד וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציה לחברות לכלל המטרות האפשריות בלוד

בניית יישומים לבתי עסק מכל סוג: הצרכנות המאסיבית כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה לתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט פתחה את עולם הצרכנות למימדים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מקום רוכשים עוד ועוד קניות וחומר מכל סוג על-פי הגחמות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון ליצור יישומון לעסק שלהם. נותני שירות מבינים לאיטם את הרווח אשר בפיתוח אפליקציה ע"מ לספק נוחות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם מדובר במעשה מומלץ?

בדברים שלפניכם נדון בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך לעשות עבור פיתוח אפליקציות למקום עבודה ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יכולה לתרום למוצר שלכם? נתינת אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד תקשור מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות נעשית ע"י מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נרקמת אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד לחברות המתחרות.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, באותו אופן גם יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את תכיפות וגודל הקניות מפני שלבצע רכישה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה נשימה ניתן לסייע ללקוח להפיק תועלת מירבית מה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר בצורה של הבאת טקסט (או תמונות) ענייני על-גבי הטלפון.

לסיכום ההקדמה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, היא לא העיקר. חשוב מאוד לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצד מתכנת היישומים על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים ראוי לתת את הדעת בהכנת אפליקציות?

מטרת העל היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שקיים בחברה. יישומים שיכולים לפתור עניין , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה להספיק יותר בזמן קצר יותר, יעילות שימוש בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ורצינית עבור משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך מענה לצורכי הלקוח באופן מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, זאת לפי רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי רווחית, כדאי לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים לתשאל אתכם איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כיום. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון חייבים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו לא בעיה, ראוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להציג בפניכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שעל האפליקציה להיות שימושי ומעודכן בשביל הלקוחות. השיטה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים האפליקציות המתחרות היא לבדוק האם הוא מספק יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו באופן קבוע. במצב בו הצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בלוד?

הסבר מסובך לקושייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים והגורם הכי קריטי הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב כ"כ ע"י עסק רציני יעלה בדר"כ בכיוון של 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם מורכבות יותר אולם, עומדים לעלות יותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון אמור להיות מסוגל לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון של לפתח את היישומון לעסק להצדיק את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: בדרך כלל כן. יצא וזה חובה מבחינתכם שהיישומון יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית ווב (רשת) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. לחצו כאן כדי להשיג הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

במספרים: מה הרווח נטו, בערך על ההשקעה יישומון לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או למזער שימוש מיותר בהמוצר עצמו בעשרה אחוזים כהדגמה. בבירור ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), ראוי להכניס לחישוב את הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים מצד החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון בלוד והסביבה לגמד.

כשהיישומון הושלם, כיצד כדאי למזמין האפליקציה לבצע שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה ע"י עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון נייטיב, אותו אפשר להתקין במכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים הרשמי (Google Play בתור דוגמה), רצוי לשים תחת זכוכית מגדלת בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, תוכלו לעשות קידום ליישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעבירם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן מומלץ באופן כללי בלוד לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. במצב בו היישומון סובב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות יש לבצע עדכון לפחות פעם בשנה. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שכדאי לכל ארגון?

במקרה והחברה נכשלת בלאתר אתגר במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. ואע"פ כן, דיבור עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים שיש ליזם הנבון להקדיש להם מחשבה לפני שמגיעים אל פיתוח אפליקציות

בעידן הטכנולוגי של היום יש אופציות ברשת שיכולות לשפר באופן כבד-משקל הרגלים שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שבחצי מהפעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. כאן בדיוק נקבל סיוע מהיישומון – להעלות ברמה את האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את התקשורת של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומים לעסקים בלוד – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעות גמישות, שלחו לנו מייל עכשיו.