בניית אפליקציה בכרמיאל

הכנת יישומים לתאגידים בעיר כרמיאל וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה לארגונים מכל סוג בכרמיאל והסביבה

הכנת יישומים למקום עבודה בכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אולם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט הגדילה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים אדירים. היום המון בני-אדם בגלובוס צורכים יותר ויותר מוצרים וידע ע"פ צורכיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, שהתגובה של הסוחרים אף פעם לא תאחר להגיע – עוד ועוד בעלי עסקים מחליטים להכין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הבינו כבר את הטוב אשר בהכנת יישומון במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, האם מדובר במעשה מחוכם?

בפסקאות הבאות ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה הכרחי עבור יצירת אפליקציות לארגונים ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו למנף את הארגון שלך? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, קשר טכנולוגי מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית באופן של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נרקמת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד למתחריו.
ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה לתקשר, מן ההיגיון שגם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את גודל ותכיפות הרכישות בכך שביצוע ההזמנה נהיה נוח כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה לתת מענה לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שקיימים שמוצר דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני במסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. חשוב מאוד לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיועו של בונה האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם חובה להתייחס בייצור יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו כמו להקל על הקונה לגמור את ענייניו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, שימור אמצעים ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה מול לקוחות מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון המשתמש באופן ראוי, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, וכאן נכנס כאמור הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי טובה, מומלץ לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המפתחים מטרתם לחקור' אתכם כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר בעת הזו. המתכנתים חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לרצונות שלה והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות רפליקה מסוימת של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך מובטח לבעלים של חברה שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת בשביל המשתמשים. הגישה הנכונה להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בשפע האפליקציות המתחרות היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ומעניק ערך אמיתי למי שבחר להוריד אותו באופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה והציבור מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לפתח אפליקציה בשביל חברה זעירה בכרמיאל והסביבה?

הסבר בעייתי לקושייה מסובכת. עלויות הפיתוח לא קבועים ותלויים באופן משמעותי בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום עולה בדרך כלל בכיוון של – 19,000 ש"ח10000 אפליקציות מורכבות יותר לעומת זאת תעלנה כסף רב יותר. עסק עם שנים בתחום אמור להיות מסוגל לדאוג לכם לעלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור פיתוח אפליקציה לחברתכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בעסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במקרה שאכן נחוץ לך שהאפליקציה תפעל על סוגים רבים של מכשירים, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב היא הדלת של היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. כאן תוכלו למצוא פרטים על ההבדלים שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנה של יישומון Web בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם עלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לבצע חישוב האם היישומון ממזער את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, / להקטין בזבזנות של שירות המוצע ב-12 אחוזים בתור דוגמה. בבדיקת התשואה העתידית, נכון לצרף לחישובים שלנו את שלל החשבונות, יחד עם תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בכרמיאל והסביבה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר היישומון עומד, איך רצוי למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לשווק אפליקציה היא באתר אינטרנט. במקרה שהדיון הוא על יישומי Native, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), מומלץ לברר מעט את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. כמו כן, אפשר לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, מומלץ לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל כמה זמן נכון יהיה בקירוב בכרמיאל לבצע רענון וחידוש של היישומון שהזמינו?

גם כאן, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות הכרחי לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. במטרה לשמור על עקביות עם השינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שחובה לכל חברה?

במצב בו התאגיד לא מצליח לזהות בעיה עסקית שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חכם יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר חובה לבעלים של החברה לשקול כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות אופציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בנייד. ממש פה ניעזר באפליקציה – שדרוג היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את ה'דיבור' של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לבעלי ארגונים בכרמיאל- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום.