בניית אפליקציה בכפר יונה

הכנת יישומים לארגונים בעיר כפר יונה , כל הידע ההכרחי

הכנת אפליקציות למקום עבודה מכל סוג בכפר יונה

פיתוח אפליקציה לחברות מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית לתקפותנו, אמנם רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה התפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מטורפים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת רוכשים עוד ועוד קניות ומידע על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ע"י כך, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה מתחילים לפתח יישומים לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מבינים לאיטם את הטוב שביצירת יישומים במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חמשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מומלץ?

במאמר הבא ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש עבור הזמנת אפליקציה למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כאשר הצוות מצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נבנית תחושת ביטחון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב אל מול עסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של השילומים בגלל שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, כמו גם לתת מענה לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה פיצ'רים שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי במסך הטלפון.

לסיכום ההקדמה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מתכנת היישומון בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה נושאים מומלץ לתת את הדעת בייצור יישום?

מטרת העל היא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור תקלה שישנו במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לאישיו , לדוגמה לתת אפשרות לקונה להספיק יותר בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב חזקה ואמינה עבור משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י מענה לרצונות המשתמש באופן יעיל, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה נבונה בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים לדעת בדיוק מה צריך היישום לעשות, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי ראויה, נכון למצוא מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר כעת. המפתחים צריכים להציג לחברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, רצוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהאפליקציה שלו לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

חוק הדרך להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שיוצאים בכל יום היא לוודא שהוא משרת ומביא רווחה מהותית לצרכן ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. אם הצרכן רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחירון עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בכפר יונה?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. עלויות הפיתוח בתנועה מתמדת ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. לפתח יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק עם מוניטין יעלה פלוס מינוס בכיוון של 8,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים לא פשוטים כל-כך לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם ותק צריך להעניק לכם עלות מוערכת אחרי פגישה של שעה-שעתיים. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מכשירים שונים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה שיש לכם נחיצות אמיתית שהתוצר יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון וגלקסי, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי להבין מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, בערך, אם נזמין יישומון ייעודי עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. אם עלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לחשב אם היישומון מצליח להקטין את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, / למזער בזבוז משאבים בעשרה אחוז לדוגמה. בבחינת הרמה של התשואה העתידית, יש לקחת בחשבון את המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון בכפר יונה לגמד.

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן כדאי לרוכש השירות לבצע שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לשווק אפליקציה היא על-ידי עמוד ברשת. אם השיח הוא על יישומון נייטיב, אשר לקוחות יכולים להוריד אצל ארכיון היישומים הרשמי (אפ סטור, לדוגמה), יש לבחון פה ושם את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף, ניתן לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, מומלץ לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

באיזו תדירות יש למזמין היישומון בכפר יונה לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את אופי האפליקציה המדוברת. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לרענן בערך אחת לשנה. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים בתוך הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון כדאי לכל בית עסק?

במקרה והחברה נכשלת בלאתר בעיות במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, רצוישלא יפתח אפליקציה כלל. אבל ישיבה עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

דברים שנכון יהיה לבעלים של החברה להגות בהם כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר באופן מהותי הרגלי עבודה שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שבניהולם שבדר"כ אינן עובדות כלל בדפדפן של הנייד. ממש פה יש הכרח בהיישומון לנייד – להנגיש את היכולת לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין חברות. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon שינה את ה"דו-שיח" של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומים ליזמים בכפר יונה – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו.