בניית אפליקציה בירושלים

פיתוח אפליקציות לעסקים בעיר ירושלים ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציה לתאגידים בכל גודל בירושלים

הכנת אפליקציה לתאגידים בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לזמננו, ואף על-פי כן, פריצת הרשת אשר תרמה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה התפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מטורפים. יותר ויותר אנשים מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד דברים ומידע ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, תגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות מסכימים שראוי לפתח יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הטוב אשר בבניית יישומון על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואע"פ כן, זה מעשה מחוכם?

במאמר הבא ניתן מענה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך לעשות במטרה להגיע ליצירת אפליקציה לתאגידים ומהי הדרך בה יישומון Mobile מסוגל לסייע להצלחת ההעסק שלכם? איפשור למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר הופכת להכרחי. כשהצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר התקשורת נעשית ע"י התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית אמינות והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש קליל להיות בתקשורת, לפיכך יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יש בהם להעלות את תדירות ונפח הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שקיימים בשירות המוצע על-ידי הנגשת אינפורמציה עניינית בצגו של הפלאפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. חשוב מאוד לבדוק את כל מטרות העסק יחד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

לאיזה נושאים חשוב מאוד להתייחס בבניית אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא התמקדות על לפתור תקלה שקיים בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה לאפשר למשתמש לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולתת לעסק אימג' חזקה ואמינה לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך טיפול בצורכי המשתמש באופן נכון, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר לאורך זמן. החברה או התאגיד אמורים לדעת בדיוק מה צריך היישום לעשות, בהתבסס על הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הטובות ביותר, כדאי להשיג בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להציג לכם שאלות באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להקשות קושייות על החברה על הצרכים האמיתיים שלה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זה אופציונלי, כדאי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזו דרך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בין שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להיות בטוחים שהוא משרת ומביא טוב' מהותי למי שבחר להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במקרה והקונה חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מהי העלות של לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה באיזור ירושלים?

מענה מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. הכנת יישומון "טריוויאלי" אצל עסק רציני עולה בדרך כלל בכיוון של 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומונים לא פשוטים כל-כך בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ותק יכול בדר"כ לדאוג לכם להערכת מחיר בתום מפגש של 60-120 דקות. תמחור השקה אישית של היישומון לארגון שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים יתומחר ביותר?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. במצב בו הכרחי לכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר החכם לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ברמה גבוהה, כאמור. לחצו כאן כדי ללמוד עוד מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

מה בדיוק הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומון Web עבור חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לבצע חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין לחתוך בזבוז המוצר עצמו ב-17% בתור דוגמה. בבחינת הרמה של כמה הדברים משתלמים, חכם יהיה לא להתעלם כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה, בצורה מיידית ולפרקים, אשר בכוונת האפליקציה בעיר ירושלים למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשאפליקציה מוכנה, באיזו צורה הכרחי למזמין השירות לדחוף אותה לשוק ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), נכון לשים תחת זכוכית מגדלת פה ושם את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. במקביל, אתם יכולים להכריז על השקת היישומון ע"י לוח תפוצה, ולקבל עזרה ממחלקת המכירות של העסק. בהתאם לאופיו של היישומון, כדאי להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי נכון יהיה לבעלים של החברה באיזור ירושלים לבצע עדכון של האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מהות היישומון שלכם. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לבצע עדכון כל 12 חודשים פחות או יותר. ע"מ שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה הכרחי לכל תאגיד?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה לזהות קושי במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חכם יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, דיבור עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שחובה לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר מדברים על הכנת יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר ששייך להם שלעיתים קרובות לא עובדות בכלל בסמארטפון. ברגע זה נקבל עזרה מהיישומון – להנגיש את האופציות לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את ההתקשרות של הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומון לעסקים בירושלים – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו.