בניית אפליקציה ביקנעם עילית

בניית אפליקציה לתאגידים ביקנעם עילית וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים לתאגידים מכל סוג ביקנעם עילית והסביבה

הכנת יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לתקפותנו, אך פריצת המרשתת שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק הגדילה את תרבויות השפע והקנייה למימדים מטורפים. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס קונים עוד ועוד דברים ועזרה על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שתגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנכ"לים בוחרים להכין יישומון לעסקים שבבעלותם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח אפליקציות בשביל לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

במאמר הבא ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך עבור יצירת אפליקציות לארגונים ומהי הדרך בה יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו למנף את התאגיד שלכם? איפשור לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר הצוות מצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושת אמון ומאיר על עצמו זרקור חיובי מול מתחרים.
אם לקליינט קל יותר לבוא באינטראקציה, ודאי שגם יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הקניות מפני שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף לעזור למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב דברים שבית העסק נותן דרך הצגת ידע חשוב בצג הטלפון.

בקצרה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. רצוי לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של בונה האפליקצייה בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם ראוי לתת מחשבה בעיצוב יישומון?

המפתח הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור קושי שקשורה לעסק. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להקל על הלקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן מועט יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, להכווין לשימוש נבון במשאבים ולתת לעסק תמונה שמצהירה 'קידמה' מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. על העסק או הארגון לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, זאת על-פי הידע המקצועי בתחומו. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, כדאי לאתר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להפנות אליכם קושיות כיצד הינכם מריצים את עסק כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, חכם יהיה לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך ים היישומים שנמצאים כעת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי לציבור. הגישה הנכונה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים המתחרים היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק יתרון משמעותי לצרכן ובאופן יומיומי. במידה והלקוח מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה באיזור יקנעם עילית?

הסבר בעייתי לקושייה בעייתית. המחירונים בתנועה מתמדת ואחד המשתנים רבי המשקל הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בערך בטווח ה10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר אולם, תעלנה הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לדאוג לכם למחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף הכנת היישומון לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה הסיבה שעליה לפתור אתגר מהותי העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כמעט תמיד כן. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שהתוצר יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק במצב בו עיצוב היישומון התבצע ע"י צוות מנוסה, כאמור. אפשר ללמוד פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות בלינקים האלה:

כמה סך הכל הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ועלויות הפיתוח כולן מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבצע חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, וזה יכול להיות גם להקטין שימוש מיותר בהמוצר עצמו ב-17% בתור דוגמה. בסקירת הרווח העתידי, מומלץ להתחשב גם בכלהגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון אמור ביקנעם עילית למזער.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה כדאי לבעל עסק קטן לעשות שיווק למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומים זה דרך דף ברשת. במידה והשיח הוא על יישומון נייטיב, אותה ניתן להשיג אך ורק מחנות האפליקציות שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), חכם יהיה להכיר קלות את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. יחד עם זאת, נוכל להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, כדאי לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי וכמה תדיר כדאי בערך באיזור יקנעם עילית לבצע רענון וחידוש של האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות כדאי לבצע רענון וחידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל שינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון כדאי לכל ארגון?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לאתר בעיות במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם לשוחח עם חברת פיתוח אפליקציות תסייע לעסק בזיהוי בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים שחכם יהיה למנהלים לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא בניית יישומון

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שהעסק כבר מאמץ. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שבדר"כ לא עושות את העבודה בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. עכשיו נסתייע בהיישומון לנייד – לשדרג את היכולת לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר Amazon הפך את הדו-שיח של הגולשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומון לארגונים ביקנעם עילית – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעת מחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו.