בניית אפליקציה ביבנה

הכנת אפליקציה לחברות בעיר יבנה וכל אשר צריך לדעת

בניית יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות ביבנה

הכנת יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לתקפותנו, ועם זאת, פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית פרסה את תרבויות השפע והקנייה להיבטים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל ארץ צורכים יותר ויותר מוצרים וידע לפי רצונותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. כמובן, תגובת השוק לעולם לא מאחרת לבוא – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך לבנות אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את הרווח אשר בפיתוח אפליקציות על-מנת לעשות חיים קלים לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, האם זה באמת דבר מומלץ?

במאמר הבא נדבר על השאלה הגדולה: מה נחוץ בשביל יצירת אפליקציות למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון לטלפון יש בו לעזור לחברה שלכם? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תחושה של אמון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט קליל להיות בתקשורת, באותו אופן גם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של התשלומים מפני שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם לתת מענה לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב דברים שבית העסק נותן ע"י הצגה של נתונים ענייניים במסך מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. הצעתנו היא לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של בונה האפליקצייה במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים נכון לתת את הדעת בבניית יישומים?

מה שהכי חשוב זה התבייתות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות ללקוח לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, לצמצם בזבוז המוצר עצמו ולהציג תדמית חזקה ואמינה עבור משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, כמובן יד ביד עם טיפול ברצון הלקוח באופן סבלני, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כהשקעה נבונה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד צריכים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי טובה, חכם יהיה להשיג מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר בעת הזו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להפנות אל החברה קושייות על הצרכים האמיתיים שלה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, רצוי לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח למזמין שאותו יישומון לא יטבע בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למען המשתמשים. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק שהוא מביא יתרון משמעותי לקונה על בסיס יומיומי. במצב בו הקונה מייחס ליישומון מעמד של כלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחירון עבור לבנות אפליקציה בשביל חברה קטנה ביבנה?

מענה בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא מקובעים כלל והגורם הקריטי ביותר הוא סוג ואופי האפליקציה. פיתוח אפליקציה בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה בדר"כ בכיוון של – 18,000 ש"ח10000 יישומים שהם יותר מסובכים לעומת זאת הולכים לעלות יותר מזומנים. עסק רציני ועם ניסיון יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך לאחר דיון קצר יחסית. עלות תכנות והשקת היישומון לחברתכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק עוד כסף?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדר"כ. במקרה והכרחי לכם שהאפליקציה תפעל על מכשירים שונים, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. שימוש במבנה ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והיישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. לחצו כאן כדי למצוא פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

כמה סה"כ הרווח, בערך, בהזמנה של אפליקציה לעסק קטן?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. יצא ועלויות הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לברר את היישומון, אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, / למזער בזבזנות של משאבים ב-13% למשל. כשנחשב את הרווח העתידי, יש לא להשאיר בצד את המספרים שמייצגים את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון ביבנה למזער.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו שיטה כדאי לרוכש השירות להגיע איתה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. יצא ומדובר ביישומי Native, אותה ניתן לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), הכרחי לבדוק בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, אפשר להכריז על השקת היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה ממוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, יש לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהכניס אותם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר חובה בערך ביבנה והסביבה לבצע חידוש של היישומים שרכשו?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שלכם. במידה והיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים הכרחי לחדש פחות או יותר כל 12 חודשים. במטרה להיות מותאמים לההתפתחויות של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון מתאימה לכל חברה?

במקרה והעסק כושל לאתר בעיות בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, כדאילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אמנם ישיבה עם צוות פיתוח, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר נכון יהיה לבעלים של החברה להקדיש להם מחשבה כאשר מדברים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. כאן בדיוק יש צורך ביישומון – להנגיש את האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אמאזון הפכה את השיחה של המשתמשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לחברות ביבנה – ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו הודעה עכשיו.