בניית אפליקציה בטירת כרמל

הכנת אפליקציה לעסקים בטירת כרמל , כל הידע ההכרחי

יצירת אפליקציות לבתי עסק מכל סוג בטירת כרמל

יצירת אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לתקופה זו, ועם זאת, רשת האינטרנט שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה באת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק הגדילה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד חפצים וידע ע"פ הרצונות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, תגובת השוק לעולם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים מחליטים להזמין אפליקציות לעסק שלהם. מנהלים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית אשר בבניית אפליקציות ע"מ לספק נוחות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואף על-פי כן, האם זה בעצם מעשה מחוכם?

בפסקאות הבאות נדבר על אשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ ליצירת אפליקציה לעסק ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת החברה שלכם? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד קשר טכנולוגי עם החברה עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של הקליינט ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת אמינות והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם לקונה יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, ככה גם יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח השילומים מפני שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם לתת מענה לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב דברים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגת אינפורמציה עניינית בצג מכשיר הסמארטפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל זה נושא שולי. מומלץ מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, צעד צעד עם המפתח של היישומון בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על איזה דברים חשוב מאוד לעצור ולחשוב בתכנות יישום?

המפתח הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור אישיו שקיים בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה כגון לתת אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור של המוצר עצמו ולהעניק לחברה Image (תמונה) אמינה וחזקה לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י מענה לרצונות הלקוח באופן טוב יותר שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי רווחית, הכרחי להשיג מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו לא בעיה, רצוי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי למען הציבור. השיטה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא לבחון שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

מה התעריף עבור לבנות יישומון עבור ארגון מזערי בטירת כרמל והסביבה?

מענה לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני מחירו יהיה בטווח ה9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, יתומחרו בהרבה יותר. עסק רציני ועם ותק יכול רוב הזמן לתת לכם מחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות תכנות והשקת היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה בשביל מכשירים שונים , משמעות הדבר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בקיצור, התשובה חיובית רוב הזמן. במידה ויש לכם צורך אמיתי שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במכשירים שונים, כגון iOS ואנדרואיד, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זאת אם היישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. הקליקו כדי לקבל ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, על ההשקעה יישומון רגיל עבור חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם די קל לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם להפחית בזבוז אמצעים בעשרה אחוזים לדוגמה. בסקירת כמה הדברים כדאיים, כדאי לא להשאיר בצד את הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון בטירת כרמל והסביבה לצמצם.

כשאפליקציה מוכנה, מהי הגישה על-פיה רצוי לבעלים של החברה לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. במצב בו העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים הרשמי (App Store בתור דוגמה), ראוי לסקור פה ושם את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. גם כן, ישנה האופציה לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, הכרחי לתת את הדעת על צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

באיזו תדירות מומלץ בהערכה גסה בעיר טירת כרמל לבצע חידוש של היישומון?

אפילו פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. אם האפליקציה מונחת תוכן, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. מינים שונים של יישומים חובה לבצע חידוש בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שטוב לכל תאגיד?

במקרה שהחברה נכשלת בלמצוא אתגר בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, חובהלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר הכרחי ליזם החכם להקדיש להם מחשבה כאשר הנושא הוא לפתח יישומון

בתקופתנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שיכולות לשפר בצורה רבה הרגלים שהחברה לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף ששייך להם שרוב הזמן לא עובדות בכלל בסמארטפון. זו הנקודה בה נקבל עזרה מההיישומון לנייד – להעלות ברמה את אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של המשתמש איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומים לעסקים בטירת כרמל – להתייעצות, קביעת ישיבה והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום.