בניית אפליקציה בטבריה

פיתוח אפליקציה לבתי עסק בטבריה , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים בטבריה

יצירת אפליקציות לחברות מכל סוג: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, אבל פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית לאופקים אדירים. עוד ועוד בני אדם בעולם משיגים עוד ועוד מוצרים ועזרה לפי גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון להכין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה קולטים אט-אט את הרווח שבפיתוח אפליקציות בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מחוכם?

בשורות הבאות נדון באשר כולם צריכים לדעת: מה צריך על מנת להגיע לפיתוח אפליקציות לעסק ובאיזו דרך אפליקציית מובייל יש בו לקדם את המוצר שלכם? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין חובה. כאשר בית העסק זמין מהנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור ייחודי , זה בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל לנהל דו-שיח, באותו אופן גם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יש בהם להעלות את תכיפות וגודל ההזמנות מפני שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות השיח עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אופציות שקיימים שמוצר דרך פרסום נתונים ענייניים במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. כדאי לבדוק את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של מתכנת האפליקצייה כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

לאיזה נושאים רצוי להתייחס ביצירת אפליקציות?

מטרת העל היא לשים דגש על פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה להקל על הלקוח לגמור עם העניינים שלו בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, שימור משאבים ולתת לעסק תמונה רצינית וחזקה עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים עם מענה לצורכי המשתמש באופן מסור, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת בטווח הרחוק. מטרת התאגיד או החברה לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי טובה, ראוי לעשות מאמץ באיתור מפתח בעל ניסיון מוכח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. המפתחים מטרתם להציג לחברה שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו ניתן, כדאי לשאול את הצוות אם ביכולתם להראות לכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית לצרכנים. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת לסקור אותו אם הוא משרת ומביא ערך אמיתי לקונה ובאופן שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה הציבור מייחס ליישומון מעמד של כלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחיר של לפתח אפליקציה בשביל חברה קטנה בטבריה?

הסבר מסובך לקושייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנים ותלויות מאוד בסדר גודל מורכבות היישומון. הכנת יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יתומחר בדר"כ בטווח ה9,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות לא פשוטים כל-כך לעומת זאת עומדים לעלות יותר מזומנים. עסק רציני ועם שנים בתחום יכול בדר"כ להודיע לכם על מחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף של לפתח את היישומון לארגון שלכם צריך לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה מגוונות יתומחר בעוד כסף?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית רוב הזמן. במצב בו אתם חייבים שהתוצר יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שעליכם לעשות זה לפתח אפליקציית WEB ולא נטיב. שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו היישומון תוכנת ועוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח, פחות או יותר, בקניית פיתוח יישומון ייעודי בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לעשות חישוב אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם להפחית בזבזנות של אמצעים ב-12% בתור דוגמה. כשנחשב את צורך בהזמנה, הכרחי להתחשב גם בכלכל חשבונות העסק, כולל ,"הפסדי" החברה בצורה מיידית ולפרקים, אשר בכוונת האפליקציה בטבריה לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזה אופן רצוי לרוכש השירות לבצע שיווק למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומי Native, אשר אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), ראוי לסקור מעט את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כמו כן, יש באפשרותנו להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, רצוי לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר הכרחי לבעלים של החברה בטבריה והסביבה לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה בייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל העדכונים של מערכות ההפעלה של המכשירים כאנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה טוב לכל חברה?

בסיטואציה בה הארגון לא מצליח לשים אצבע על בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אבל התייעצות עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שחכם יהיה להנהלת החברה לתת עליהם את הדעת כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

חשוב להבין שקיימות אופציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שבדר"כ אינן עובדות כלל בדפדפן של הנייד. זו דוגמה למתי נקבל סיוע מהאפליקציה – הנגשת האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את האינטראקציה של קהל הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לכם. הכנת יישומון לבעלי תאגידים בטבריה- להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו.