בניית אפליקציה בחיפה

הכנת אפליקציה לתאגידים בעיר חיפה , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציה לעסקים לכלל המטרות האפשריות באיזור חיפה

הכנת יישומים לתאגידים קטנים וגדולים: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לתקופה זו, אך המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק פתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות למימדים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם צורכים יותר ויותר חפצים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, השוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מתחילים לפתח אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב אשר בהכנת יישומון על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה ננתח את שאלת השאלות: מה צריך לעשות על מנת להגיע ליצירת יישומון לארגונים ובאיזה אופן יישומון Mobile יכולה לתרום למוצר שלכם? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול בית העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת אמינות ומאיר על עצמו אור ייחודי לעומת המתחריו.
אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יגדל דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את גודלן ונפחן של הקניות בגלל שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, רצוי גם על הדרך לעזור לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת מעין 'כרוז' דיגיטלי על צג מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. הצעתנו היא לבדוק את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד מפתח האפליקציות במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

למה ראוי לעצור ולחשוב בייצור יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא התפקסות על לפתור עניין שקיים בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו , למשל להקל על הלקוח לעשות יותר דברים בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולשקף תמונה חזקה ורצינית לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, ומתוך טיפול ברצון המשתמש באופן נכון, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. על העסק או הארגון לדעת בדיוק מה צריך האפליקציה לבצע, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי ראויה, ראוי לעשות מאמץ בהשגת מפתח בעל ניסיון מוכח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להפנות אליכם קושיות באיזה אופן הינכם מנהלים את העסק בעת הזו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להציג לחברה שאלות בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו מתאפשר, חשוב מאוד לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם רפליקה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא יטבע בים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור המשתמשים. האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק שהוא נותן יתרון משמעותי ללקוח באופן יומיומי. במקרה והמשתמש רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לקבל יישומון בשביל ארגון שאינו גדול ?בחיפה

הסבר בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח דינאמיים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך על-ידי חברה מקצועית מחירו יהיה סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך בהשוואה, הולכים לעלות כסף רב יותר. עסק מנוסה יכול בדרך כלל להשיב לכם הצעה לתשלום בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות פיתוח אפליקציה לחברתכם צריך משקפת נאמנה את שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, כמעט תמיד. במקרה ויש לכם צורך מהותי שמה שאתם מקבלים יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג WEB ולא נטיב. הגישה הזו היא הדלת של היישומון לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן להבין ידע בנוגע לשוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח, פחות או יותר, בהזמנת יישומון רגיל לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ועלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לעשות חישוב האם היישומון ממזער את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, ו/או לחתוך בזבוז תכונות המוצר ב-10% בתור דוגמה. בחישוב ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), מומלץ לא לשכוח את האלמנטים שמרכיבים את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון עתיד באיזור חיפה למזער.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, כיצד רצוי למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומים זה באתר אינטרנט. במידה ופיתחנו יישומי Native, אותה ניתן להטמיע בטלפון בארכיון היישומים הרשמי (Google Play הוא דוגמה קלאסית), ראוי לברר מעט את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף לכך, קיימת האפשרות להמליץ על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולקבל עזרה מאלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסמם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן כדאי לבעלי עסקים באיזור חיפה לחדש את היישומים שרכשו?

גם כאן, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. יצא והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות כדאי לערוך חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , למשל iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון הכרחי לחברה בכל מצב?

אם החברה נכשלת בלאתר בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ראוילא למהר עם פיתוח יישומון. ואע"פ כן, התייעצות עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שרצוי למזמין היישומון להגות בהם בטרם מתחילים עם השקה אישית של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות ברשת שיכולות לשפר בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן עובדות כלל באנדרואיד או באייפון. כאן בדיוק יש הכרח ביישומון – הנגשת האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon שינה את השיח של הגולשים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לעסקים בחיפה – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו.