בניית אפליקציה בחולון

פיתוח יישומים למקום עבודה בעיר חולון וכל מה שצריך לדעת

פיתוח יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין בחולון

פיתוח אפליקציות לעסקים מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לזמננו, עם זאת, פריצת הרשת שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק הגדילה את תרבות הצריכה לאופקים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס מזמינים עוד ועוד פריטים ושירותים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ע"י כך, תגובת השוק בחיים לא מגיעה באיחור – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון להזמין יישומון לעסק שלהם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר בהזמנת אפליקציה על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואף על-פי כן, האם מדובר במעשה כדאי?

בשורות הבאות נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ במטרה להגיע להזמנת אפליקציה למקום עבודה ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יש בו לעזור להעסק שלכם? נתינת אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית מול הנהלת העסק הופכת לחובה. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר התקשורת נעשית דרך מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושה של אמון והוא יהיה מצוי בניצוצות של קירבה ומשפחתיות לעומת ההעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם לקונה ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, על-פי כך יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את תכיפות וכמות הרכישות ע"י זה שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן לעזור לקונה שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שבית העסק נותן ע"י הצגה של נתונים ענייניים על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, היא לא העיקר. הכרחי לסקור את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של מתכנת היישומים בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

על איזה נושאים רצוי לעצור ולחשוב בייצור אפליקציות?

מטרתנו היא לשים דגש על פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להקל על הלקוח להספיק יותר במינימום דקות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, דרך מענה לרצונות המשתמש באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הכי טובה, רצוי לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, חכם יהיה לבקש מצוות המפתחים להראות לכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי הדרך בה יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא ייעלם בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

החשוב מכל לזכור הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן עבור הקונים. השיטה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא יתרון משמעותי ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. יצא והציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מהי העלות של לקבל יישומון בשביל חברה קטנה בחולון?

הסבר מסובך לקושייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה במה היישומון עוסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם עסק מוכר יתומחר בערך בסביבות 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות מורכבות יותר אמנם, הולכים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק רציני ועם שנים בתחום יכול בדרך כלל להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף בניית היישומון לארגון שלכם צריך משקפת נאמנה את שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמיועד למכשירים שונים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים רציניים יותר?

בעיקרון, בדרך כלל כן. במקרה שהכרחי לכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במכשירים שונים, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק במצב בו היישומון עוצב היטב, כאמור. כאן תוכלו להשיג הסברים על השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומים עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם מחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לברר אם היישומון מצליח למזער את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמק שימוש לא חכם בשירות המוצע ב-12% למשל. בסקירת כמה הדברים כדאיים, יש לא להתעלם כל החשבונות למיניהם, פלוס הוצאות העסק, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור בעיר חולון לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, מהי הגישה על-פיה כדאי לבעל עסק קטן לתת לה קידום לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה דרך דף ברשת. בסיטואציה בה הדיבור הוא על יישומון נייטיב, אשר לקוחות יכולים להכניס אל הטלפון בדף היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), הכרחי לשים תחת זכוכית מגדלת בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה לשווק את היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, מומלץ להכניס את האופציה של צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן כדאי פחות או יותר בחולון לבצע רענון וחידוש של האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שלכם. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לבצע עדכון כל 12 חודשים פלוס-מינוס. כדי להיות מסונכרנים עם התפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות כגון אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה חובה לכל ארגון?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על אתגר בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, הכרחילא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם לדבר עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נקודות נוספות שראוי ליזם הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר מדברים על השקה אישית של יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שיכולות לשפר משמעותית תכונות שקיימים בעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שרוב הזמן לא פועלות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. פה למשל נסתייע בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – להעלות ברמה את היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את השיח של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון ליזמים בחולון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת ישיבה והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום.