בניית אפליקציה בחדרה

בניית אפליקציה לארגונים בחדרה וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת אפליקציות לעסקים בכל גודל באיזור חדרה

יצירת אפליקציה למקום עבודה מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא עניין בלעדי למאה ה-21, אולם רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק מתחה את תרבות הצריכה לגדלים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל העולם מזמינים עוד ועוד קניות ושירותים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנכ"לים מסכימים שראוי להזמין אפליקציה לעסקיהם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את הטוב שבהכנת אפליקציה ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם הצעד הזה שכדאי לנו לעשות?

בדברים שלפניכם ננתח את אשר כולם צריכים לדעת: מה נדרש במטרה להגיע להזמנת יישומון לארגונים ואיך בדיוק יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את השירות שאתם מציעים? נתינת אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך לקריטי. כשהצוות זמין מהנייד של צורך המוצר ובעת שמתקיים דו-שיח בשיטה של מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתהווה תקשורת קבועה והוא יואר עם אור מיוחד וטוב , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לחברות המתחרות.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, כך יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את תדירות ונפח הקליינטורה ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, מומלץ באותה נשימה לעזור לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב דברים שקיימים שמוצר דרך הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקיצור, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הכרחי לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של בונה היישומים במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

למה כדאי לתת מחשבה ב'הנדסת' יישום?

מטרתנו היא התבייתות על לפתור קושי שקשורה לעסק. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו כמו להקל על הלקוח לעשות יותר פעולות תוך דקות ספורות, לבצע שימוש יעיל ונכון בזמן, להכווין לשימוש נבון באמצעים ולתת לעסק תמונה אמינה וחזקה עבור קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י מענה לרצונות המשתמש באופן מסור, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת בטווח הרחוק. על העסק או הארגון לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת ע"פ הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי ראויה, ראוי לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המפתחים חייבים להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך אתה מבצע דברים בימים אלה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים לחקור' את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, ראוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי הדרך בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי למען המשתמשים. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים שיש בימינו היא לסקור אותו אם הוא מביא טוב' מהותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. אם הצרכן רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה עולה לבנות יישומון לעסק קטן בעיר חדרה?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. לפתח יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ מחירו יהיה בסביבות 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם מורכבות יותר עם זאת, יעלו מספרים רציניים יותר. עסק מנוסה צריך להשיב לכם הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון של לפתח את היישומון לחברתכם צריך משקפת נאמנה את הסיבה שעליה לפתור בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה שונות זה בעצם אומר לשלם כסף רב יותר?

Long story short: כן, בדר"כ. יצא ויש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יפעל בהרבה מערכות, כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד עוד הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של יישומון עבור ארגון מזערי?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במקרה ועלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, / לחתוך בזבוז משאבים ב-11% בתור דוגמה. בבדיקת הרווחיות, חובה לא להתעלם המספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון בעיר חדרה להפחית.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, כיצד הכרחי למזמין האפליקציה לעשות שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא דרך דף ברשת. במידה ואנחנו מתדיינים על יישומון מסוג Native, אותו אפשרי להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת פה ושם את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש לפני העלאת האפליקציה לחנות. גם כן, יש באפשרותנו לשווק את היישומון ע"י לוח תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, חכם יהיה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל כמה זמן חכם יהיה למנהלים בעיר חדרה לחדש את היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. במידה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות חובה לעדכן כל תקופה של 12 חודשים לערך. נעשה זאת במטרה להיות מותאמים לשינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון הכרחי לחברה בכל מצב?

במידה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על אתגר בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אמנם דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שיש לבעלי עסקים לשקול לפני ההוצאה לפועל של הכנת יישומון

חשוב להבין שקיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שלהם שבדר"כ אינן עובדות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. ממש פה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – לשדרג את האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר Amazon הפך את השיח של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. טוב לאתר "Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומים לחברות בחדרה – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעות נוחות, התקשרו אלינו עכשיו.