בניית אפליקציה בזכרון יעקב

הכנת אפליקציה לעסקים בזכרון יעקב וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת אפליקציות לארגונים מכל גודל בזכרון יעקב

הכנת יישומים לעסקים לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית למאה ה-21, עם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מדינה רוכשים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד מנהלים מסכימים שצריך לפתח יישומים לעסקיהם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב שבהכנת אפליקציות במטרה לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה ניתן מענה לשאלת השאלות: מה נדרש עבור הזמנת יישומון לחברות ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור לארגון שלך? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא בסיסי. כאשר הצוות נגיש מהטלפון של הקליינט ובעת שמתקיים דו-שיח דרך מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתהווה תקשורת קבועה והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) בהשוואה לעסקים המתחרים לו.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, ככה גם יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להגדיל את תכיפות וגודל הרכישות בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לעזור לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה דברים שיש במוצר בצורה של הבאת ידע חשוב על מסך מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל זה נושא שולי. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק לצד מתכנת היישומים ע"מ שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

על מה חכם יהיה לתת מחשבה בייצור יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה להעניק אופציה לקונה לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולתת לעסק תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני משתמשים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ומתוך טיפול בצורכי הלקוח באופן נכון, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך היישום לעשות, בהתבסס על הידע המקצועי בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הטובות ביותר, חכם יהיה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. חברת הפיתוח מטרתם לשאול אותך באיזו שיטה אתה מבצע דברים כיום. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להפנות אל החברה קושייות על הצרכים האמיתיים שלה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, נכון לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שחובתו של היישומון להיות שמיש ועדכני בשביל המשתמשים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שמוצעים היום היא לבחון שהוא נותן ערך אמיתי לצרכן על בסיס תמידי. בסיטואציה בה המשתמש רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר בעיר זכרון יעקב?

הסבר בעייתי לסוגייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנים ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק עם מוניטין יעלה בערך בטווח ה10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים שהם לא פשוטים כל-כך לעומת זאת תעלנה כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק צריך להודיע לכם על מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום דיון של כשעה וחצי. מחירון של לפתח את היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר רציני העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

בעיקרון, כן, רוב הזמן. במידה והכרחי לכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהמעשה החכם יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זאת אם עיצוב היישומון התבצע ברמה גבוהה, כאמור. אפשר להשיג מידע בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, על ההשקעה יישומון בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו מחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לחשב האם היישומון ממזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמק שימוש לא יעיל באמצעים ב-15% כהדגמה. בבירורים על ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), מומלץ לא להתעלם כל הפעולות הקבועות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, אשר בכוונת האפליקציה בזכרון יעקב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר היישומון הושלם, כיצד חכם יהיה לרוכש השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומון לשוק זה עם עמוד ברשת. במידה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אותו ביכולתכם לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), הכרחי לברר פה ושם את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, יש באפשרותנו להודיע על השקתו של היישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון מומלץ לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי נכון יהיה לבעלי עסקים בזכרון יעקב והסביבה לחדש את היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה חכם יהיה לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להיות מותאמים לשינויי הגרסה של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל סוגי העסקים?

במקרה שהארגון לא מצליח למצוא אתגר בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, ראוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אך שיחה אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חובה למנהל הנבון להרהר בהם כשחושבים על פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר ששייך להם שהמון פעמים לא עושות את העבודה בנייד. זו דוגמה למתי נסתייע ביישומון הייעודי – שדרוג האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של המשתמש איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומון לתאגידים בזכרון יעקב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מסרון עכשיו.