בניית אפליקציה בהרצליה

יצירת אפליקציה לבתי עסק בהרצליה וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציות לארגונים לכלל המטרות האפשריות בהרצליה

פיתוח יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית למאה ה-21, ואף על-פי כן, פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לאופקים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד דברים ושירותים ע"פ צורכיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, תגובת השוק בחיים לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך לבנות אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שבבניית יישומים במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, האם הצעד הזה נחוץ?

בדף זה נדבר על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך עבור הכנת אפליקציות לעסק ובאיזה אופן אפליקציית מובייל יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? איפשור ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לקיים דיאלוג מול הצוות ברבות השנים האחרונות הופך לנושא בסיסי. כשהצוות מצוי בנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו דרך מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושה של ביטחון והוא יואר עם ניצוצות של קירבה ומשפחתיות , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, על-פי כך יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להגביר את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שהעסק מציע ע"י הצגת טקסט (או תמונות) ענייני בצג הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. כדאי לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מפתח האפליקציות בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על אילו דגשים נכון לעצור ולחשוב בייצור אפליקציות?

מטרת העל היא התמקדות על לפתור עניין שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה לעשות יותר דברים תוך דקות ספורות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, שימור משאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) מקצועית יותר עבור צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, כמובן יד ביד עם טיפול ברצון המשתמש באופן ראוי, מוכיחות את עצמן כהשקעה נבונה בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי ראויה, חשוב מאוד למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להפנות אליכם קושיות באיזה אופן הינכם מנהלים את העסק כיום. המתכנתים חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי למען הציבור. השיטה הראויה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם היא מעניקה ערך אמיתי למשתמש באופן יומיומי. בסיטואציה בה הציבור חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה אשלם כדי לפתח אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול באיזור הרצליה?

הסבר בעייתי לסוגייה בעייתית. עלויות הפיתוח דינאמיים והגורם המשפיע ביותר הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. הכנת יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק חזק בתחום יתומחר פלוס מינוס בכיוון של 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומונים מורכבות יותר עם זאת, עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה יכול בדר"כ להשיב לכם מחיר מוערך לאחר מפגש קצר יחסית. מחיר תכנות והשקת היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לפלטפורמות מרובות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים רציניים יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. במקרה ויש לכם צורך מהותי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והיישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שעלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם זו אינה בעיה לבדוק אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין למזער שימוש לא חכם במשאבים בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, מומלץ להכניס לחישוב את המספרים שמייצגים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה בעיר הרצליה למזער.

כשאפליקציה מוכנה, באיזו שיטה נכון לבעלים של החברה לבצע שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא על-ידי עמוד ברשת. אם אנחנו מתעסקים ביישומי Native, אשר אפשר להתקין אצל ארכיון היישומים הבלעדי (Google Play בתור דוגמה), רצוי לשים תחת זכוכית מגדלת פה ושם את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף לכך, קיימת האפשרות לספר לאנשים על היישומון החדש דרך רשימת דיוור, או בסיוע המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן יש לבעלי עסקים בעיר הרצליה לבצע רענון וחידוש של היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. אם אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות הכרחי לערוך חידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל עדכוני הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אייפון וגלקסי,

האם אפליקציה חובה לכל חברה?

אם הארגון לא מצליח להצביע על אתגר בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אך דיבור עם מפתחי יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר חכם יהיה ליזם החכם להרהר בהם כאשר העיסוק הוא הכנת יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שלהם שהמון פעמים לא פועלות כלל בסמארטפון. זו הנקודה בה ניעזר בהיישומון לסמארטפון – העלאה ברמה של היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את הדו-שיח של הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. הכנת יישומון לתאגידים בהרצליה – להתייעצות, מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו.