בניית אפליקציה בהוד השרון

בניית אפליקציות לבתי עסק בהוד השרון וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה לחברות מכל סוג בהוד השרון והסביבה

פיתוח אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי למאה ה-21, ועם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים מטורפים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד מוצרים ומידע לפי רצונותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, שתגובת השוק בחיים לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של מנכ"לים מתחילים לבנות אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות קולטים אט-אט את הרווח שבפיתוח יישומון על-מנת להקל על חיי הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נדסקס במה שכולם רוצים לדעת: מה נחוץ עבור הכנת אפליקציות לעסק ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את ההעסק שלכם? נתינת אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי התקשרות יישומית מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין קריטי. כאשר הצוות זמין מהנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
אם לקליינט מתאפשר בלי קושי לנהל דו-שיח, לפיכך יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות מסוגלים להעלות את נפחן וגודלן של השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, מומלץ באותה נשימה לסייע ללקוח שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב מוצרים והשירותים שיש במוצר דרך הצגת מידע רלוונטי ועדכני במסך הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל מדובר בעניין שולי. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יחד עם מתכנת היישומון וזאת כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

על איזה נושאים כדאי לתת מחשבה בייצור אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה הקלה על הלקוח, כמו לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי כמו לתת אפשרות ללקוח לסיים את ענייניו בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, להכווין לשימוש נבון בתכונות המוצר ולהציג תדמית עניינית ורצינית עבור משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך מענה לצורכי הלקוח באופן מקצועי, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כהשקעה נבונה בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, הכרחי לתור אחר מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם לתשאל אתכם באיזה אופן הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, כדאי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם רפליקה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

חוק מספר 1 הוא שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי לצרכנים. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום היא להיות בטוחים שהוא נותן יתרון רציני כלשהו לאלו שהתקינו אותו על בסיס קבוע. במצב בו הקונה רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר באיזור הוד השרון?

מענה לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. לפתח יישומון לא בעייתי כל-כך עם עסק מוכר עולה בדרך כלל בטווח ה10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים מורכבות יותר בהשוואה, עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה יכול בדר"כ לתת לכם מחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. מחיר של לפתח את היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם כסף רב יותר?

Long story short: כמעט תמיד כן. במצב בו יש לכם צורך אמיתי שהתוצר יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. ביכולתכם למצוא ידע בנוגע לשוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו עלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לבדוק את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם למזער בזבזנות של המוצר עצמו ב-14% כהדגמה. בבירור התשואה העתידית, רצוי להתחשב גם בכלהגורמים שמהווים את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שאמור היישומון בעיר הוד השרון להמעיט.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה ראוי למזמין היישומון להגיע איתה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אשר אפשר להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים הבלעדי (App Store בתור דוגמה), הכרחי לבחון בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בסיוע מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל כמה זמן הכרחי פחות או יותר באיזור הוד השרון לבצע חידוש של היישומון?

גם כאן, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. אם סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה חכם יהיה לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל ההתפתחויות של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שמומלץ לחברה בכל מצב?

במקרה והתאגיד לא מצליח לזהות אתגר במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אבל ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בשירות שלא ראינו קודם.

דברים אשר הכרחי לבעלים הנבון לתת עליהם את הדעת בטרם מתחילים עם השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, יש אופציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית תכונות שבית העסק לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שבדרך-כלל אינן עובדות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. פה למעשה ניעזר בהיישומון לנייד – לשדרג את היכולת לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את השיח של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לתאגידים בהוד השרון – להתייעצות, קביעת מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו.