בניית אפליקציה בגן יבנה

יצירת אפליקציה לארגונים בעיר גן יבנה וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית יישומים לארגונים מכל גודל בעיר גן יבנה

הכנת אפליקציה לתאגידים לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא עניין בלעדי למאה ה-21, ועם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם צורכים יותר ויותר חפצים ועזרה ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא באה באיחור – גדלה הכמות של נותני שירות מסכימים שראוי ליצור יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים הבינו כבר את הרווח שבפיתוח יישומון ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם הצעד הזה נבון?

בעמוד זה נעניק תשובה לשאלת השאלות: מה צריך על מנת להגיע להכנת אפליקציה לארגונים ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את המוצר שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, התקשרות יישומית עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שיש דו-שיח דרך מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נרקמת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור ייחודי בהשוואה להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם לקונה קליל להיות בתקשורת, לפיכך יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של התשלומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לתת מענה למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע ע"י הצגה של אינפורמציה עניינית על-גבי מכשיר הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. רצוי לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של בונה האפליקצייה במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

על אילו דגשים נכון לשים לב ביצירת יישומים?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור תקלה שיש בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו כגון להעניק אופציה ללקוח לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, שימור אמצעים ולהציג תדמית רצינית וחזקה לעיני צרכנים קיימים ופוטנציאליים ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון לעשות, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי ראויה, חכם יהיה לתור אחר מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורה להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק כעת. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, חובה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון לא יתמסמס בים היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית עבור הקונים. הגישה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון האם הוא משרת ומביא רווחה מסוימת לאלו שהתקינו אותו ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. יצא והלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחיר של לרכוש יישומון עבור ארגון זעיר בעיר גן יבנה?

מענה בעייתי לקושייה בעייתית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים והגורם הקריטי ביותר הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. פיתוח אפליקציה בלתי מורכב עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס בין 8,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יעלו יותר כסף. עסק עם ניסיון צריך לספק לך עלות מוערכת אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בעסק.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם עוד כסף?

בקצרה, התשובה חיובית בדר"כ. במצב בו זה חובה מבחינתכם שהתוצר יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא יישומון מסוג Native. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה כראוי כמובן. ביכולתכם ללמוד עוד הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

מה בדיוק הרווח הסופי, בערך, ברכישה של יישומים בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ועלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לבחון אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם למזער שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בסקירה על מידת צורך בהזמנה, יש להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון בעיר גן יבנה להקטין.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו צורה חובה למזמין השירות להביא אותה אל לקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לשווק אפליקציה היא ע"י עמוד ברשת. במקרה שאנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אשר לקוחות יכולים להכניס אל הטלפון בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), חובה לבחון קלות את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. במקביל, אפשר להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהכניס אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן ראוי באופן כללי בגן יבנה לערוך חידוש של היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. יצא והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לבצע עדכון כל 12 חודשים פחות או יותר. כדי להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כiPhone וגלקסי,

אז יישומון למעשה כדאי לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהארגון לא מצליח לאתר בעיה עסקית שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אך התייעצות עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים שרצוי להנהלת החברה לשקול כאשר צועדים לקראת הכנת יישומון

אל תשכחו כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שבניהולם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. ברגע זה נסתייע ביישומון – להעלות ברמה את האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את ה"דו-שיח" של הצרכן איתו לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומון לחברות בגן יבנה – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, תיאום פגישה והצעה גמישה, שלחו לנו מסרון עכשיו.