בניית אפליקציה בגדרה

יצירת אפליקציה לארגונים בגדרה וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין בגדרה והסביבה

הכנת יישומים לבתי עסק לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לזמן הזה, אולם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק מתחה את עולם הצרכנות לגדלים עצומים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בעולם משיגים עוד ועוד מוצרים ושירותים על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מגיעה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך להזמין אפליקציה לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בבניית יישומים על-מנת לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם מדובר במעשה כדאי?

במאמר הבא נדסקס בהשאלה הגדולה: מה נחוץ בשביל פיתוח יישומים לחברות ובאיזה אופן יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את השירות שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות מתבצעת ע"י התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נוצרת תחושת אמון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי לתקשר, כך יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח ההזמנות ע"י זה שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י פרסום אינפורמציה עניינית בצגו של הפלאפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. חשוב מאוד לאבחן את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם בונה האפליקצייה בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

על מה הכרחי לתת את הדעת ב'הנדסת' אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על הלקוח, כמו לפתור אישיו שקיים בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי כגון לתת אפשרות לקונה לעשות יותר דברים תוך דקות ספורות, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולהציג תדמית שאומרת 'קידמה' מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול ברצון המשתמש באופן מסור, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כרווחיות ביותר לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום להוציא לפועל, זאת לפי רזי המקצוע, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי טובה, חכם יהיה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. חברת הפיתוח חייבים לשאול אותך כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, הכרחי לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות מבנה שלדי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בים היישומים שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית בשביל הלקוחות. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להיות בטוחים שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו על בסיס לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה שהמשתמש מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחיר של לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בעיר גדרה?

מענה מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים לא קבועים והגורם המשפיע ביותר הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך אצל עסק רציני עולה בדרך כלל בסביבות 8,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים מורכבות יותר אולם, הולכים לעלות כסף רב יותר. עסק עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר מפגש קצר יחסית. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק להצדיק את זה שהיישומון אכן פותר קושי רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בקצרה, כמעט תמיד כן. במקרה שהכרחי לכם שהתוצר יפעל במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. אפשר לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

כמה סך הכל הרווח, בערך, בפיתוח יישומון ייעודי עבור חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שעלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם לא קשה לבדוק אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין להפחית שימוש לא יעיל באמצעים ב-20 אחוזים כהדגמה. בסקירה על מידת הרווח העתידי, חובה לא להשאיר בצד את המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון בעיר גדרה לגמד.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה ראוי למזמין האפליקציה להביא אותה אל למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון לקידום של יישומון זה על-ידי דף ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומון מסוג Native, אשר אפשר להכניס אל הטלפון במאגר היישומים הרשמי (אפ סטור, לדוגמה), כדאי לחקור בטעימה קלה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, יש באפשרותנו לחלק המלצות על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. בהתאם לסוג היישומון, יש לתת את הדעת על בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי ראוי למנהלים בעיר גדרה לבצע רענון וחידוש של היישומון?

גם כאן, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לרענן כל תקופה של 12 חודשים לערך. בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כמו iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שמומלץ לכל תאגיד?

בסיטואציה בה העסק כושל למצוא אתגר בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר הכרחי להנהלת החברה לחשוב עליהם כאשר מדברים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות ברשת ואיתן נוכל לשפר משמעותית הרגלים בעיתיים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שהם מנהלים שבדרך-כלל אינן עובדות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. למעשה פה נקבל עזרה מהיישומון הייעודי – הנגשה של האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon שינה את הדו-שיח של הצרכנים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי ארגונים בגדרה- להתייעצות, תיאום פגישה והצעה לעלות, שלחו לנו הודעה עכשיו.